Begin weer met het redden van een staal leven. Deze pas aangekocht en we gaan weer sleutelen Brommer is al geheel gedemonteerd en naar de straler geweest. Afgelopen vrijdag spullen opgehaald bij de poeder coater mijn dank is wederom groot goed en perfect werk afgeleverd en dat in 1 week tijd. Dit is de staat zoals ik hem trof. De kosten voor het poeder coaten 175,00 euries vond ik erg mee vallen daar kan je het niet voor laten spuiten met gelijk resultaat. Word vervolgd.
Kleine update 2ru Wat te hebben gedaan blokje gereviseerd wielen ontspaakt en nieuwe erin gezet naafjes hersteld en gereinigd nieuwe rem schoenen gezet ontsteking cond. vervangen punten en nieuwe spatborden voor en achter veertjes hersteld nieuw carberateurtje oude was niet meer te reden wat volgt elektra aan sluiten En de rest af monteren dan hup naar de RDW voor kenteken. Word vervolgd. Gr,Patje
Patrick schreef:Kleine update 2ru Wat te hebben gedaan blokje gereviseerd wielen ontspaakt en nieuwe erin gezet naafjes hersteld en gereinigd nieuwe rem schoenen gezet ontsteking cond. vervangen punten en nieuwe spatborden voor en achter veertjes hersteld nieuw carberateurtje oude was niet meer te reden wat volgt elektra aan sluiten En de rest af monteren dan hup naar de RDW voor kenteken. Word vervolgd. Gr,Patje
Oeps mij engel ja laars deze wel was een jonkie dit doen we wel maar bewaar de oude fs1 blok met nummer 000 voor jouw kan je toch geen werk en hulp uit handen nemen wat staat vergaat niet en zoek nog steeds naar die ééne hé. Gr,Patje
Oeps mij engel ja laars deze wel was een jonkie dit doen we wel maar bewaar de oude fs1 blok met nummer 000 voor jouw kan je toch geen werk en hulp uit handen nemen wat staat vergaat niet en zoek nog steeds naar die ééne hé. Gr,Patje
Maakt echt geen verschil, een paar kleine details Goed dat je het zelf heb gedaan
Mag deze zo op de weg of zeggen de kenners de orgi tank set erop. Hi hi knippers zitten verkeerd en de gas kabel gaat er ook af ,word een enkele 2 takt. Keep you update. Gr,Patje