Ik was mijn cilinder aan het ontkolen en toen ik deze er weer terug opdeed draaide ik met me stomme hoofd een van de bouten stuk! Oei oei. Hoe kan ik dit probleem oplossen en waar is het te koop?
Draadeind eruit halen (2 moeren op elkaar draaien en de onderste moer dan los draaien), en er een nieuw draadeind in draaien (gewoon te halen bij een brommerboer). Ohja, en voortaan de boel met beleid vastzetten! Normaal zet je dat met 10 Nm vast, ter vergelijking, dat is 1 kg op 1 meter (bij benadering), je zet ze dus al snel te vast!
heb ik ook gehad, gewoon de cilinderkop en cilinder er af en dan kun je het er uit draaien. ik heb gewoon 4 'tiezen' van m6 op correcte lengte laten zagen en deze er in gedraaid. werkt ook
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!
Cerfke schreef:heb ik ook gehad, gewoon de cilinderkop en cilinder er af en dan kun je het er uit draaien. ik heb gewoon 4 'tiezen' van m6 op correcte lengte laten zagen en deze er in gedraaid. werkt ook
om thuis te komen ja ok. maar verder is dit uit de boze en waarom? niet aan mij vragen ik heb geen tijd
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
WAAROM NIET ?? gino?? misschien omdat dat tapeeind niet gehard is en schroefdraad over de gehele lengte schade kan aanbrengen of omdat je op 6 euro niet gaat bezuinigen of ???? vertel vertel
en zo kan je nog even door gaan om geen tape eind te gebruiken denk ik.