Alles over de techniek en sleutelen
Jelle
Bericht
door Jelle » 02 mei 2007, 12:37
omdat de meeting eraan komt dus effe snel alles overlopen..
daartsraks reed ik met naftkraantje gesloten
opeens ging hij heel erg in toeren, net voor de naft op was..
wat betekend dit?
hij prutteld in begin van vitressen ook wel wat, of wel is dit gewoon opwarmen maar dan moet hij wel lang opwarmen.
ook starten doet hij pas na 5kicks
puntjes staan perfect..
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 02 mei 2007, 12:38
Dat doet die altijd, als je je kraantje dichtdraait... Verder pruttelt hij altijd als hij koud is. Als 'ie koud is, kom ik in de 1 niet eens fatsoenlijk in hoge toeren, dan loopt 'ie alleen maar te pruttelen. Dat hoort nou eenmaal zou
Jelle
Bericht
door Jelle » 02 mei 2007, 12:40
oh dus men afstelling is gewoon ok?
kheb anders nog nooit gemerkt dat hij opeens zo de hoogte in ging..
`
was best eng
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 02 mei 2007, 12:41
Jah, maar je gaat toch ook niet met je kraantje dichtrijden
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 02 mei 2007, 12:41
Dat had ik ook ooit...
Toen had ik geen contactslot erop en toen kreeg ik m ook niet meer uit
Stond ie daar op de standaard helemaal hoog in toeren
YamaSam
10000km gereden
Berichten: 12187 Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:
Bericht
door YamaSam » 02 mei 2007, 12:41
klinkt allemaal vrij normaal jelle
when men were men, and helmets were for divers
Jelle
Bericht
door Jelle » 02 mei 2007, 12:48
ok
geen probleem dan
effe bougie wisselen en kleur checken
dan ben ik ready
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 02 mei 2007, 12:49
Niels schreef: Dat had ik ook ooit...
Toen had ik geen contactslot erop en toen kreeg ik m ook niet meer uit
Stond ie daar op de standaard helemaal hoog in toeren
had ik idd ook toen ik hem net had: geen contact slot, ik was 15 en wist helemaal niks alleeen thuis met een brommer die niet meer uit wilde en vol in de toeren ging als ik de benzinekraan dicht deed
Jelle
Bericht
door Jelle » 02 mei 2007, 12:50
dan moet je bougiekabel uittrekken
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 02 mei 2007, 12:50
ja maar dat wist ik toen niet
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 02 mei 2007, 12:53
Haha! Precies hetzelfde hier
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 02 mei 2007, 13:24
witloof schreef: dan moet je bougiekabel uittrekken
Probeer dat maar eens
bougiekabel van een lopende brommer aftrekken. Grote kans dat je het daarna niet mee doet
Jelle
Bericht
door Jelle » 02 mei 2007, 13:31
uim, dat doet toch niets?
is toch rubber? , en van zodra je de kabel lostrekt stopt de stroom.
je kan die kabel toch ook gewoon vastpakken als hij draait?
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 02 mei 2007, 13:34
Met een beetje pech vonkt hij naar je vinger over ofzo
wiebo
500km gereden
Berichten: 857 Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
Locatie: Groesbeek, waar anders?
Bericht
door wiebo » 02 mei 2007, 13:42
Bij mij liet hij zelfs eens door terwijl ik de kabel er al (met gevaar voor een schok) vanaf had getrokken!