ik heb een Electra probleem en kan het probleem niet vinden.
ik heb mijn 378 opgevoerd , 60 cc etc etc ...maar nu knallen me steeds de lampen en zekeringen eruit.
heb a zwaardere lampen en zekering gebruikt maar na kilometertje of tien knallen de boel er weer uit.
snap sowieso net veel van Electra maar de spanningsregelaar? etc etc door laten meten en dat was in orde
de knipperlichten branden constant als ze aan staan .......
iemand dezelfde problemen gehad en oplossing gevonden?
electra problemen
- Kor,,yamaha harrie
- 50km gereden
-
- 50km gereden
Ik zou even naar je accu kijken, ik neem aan dat er geen spanningsregelaar in je brommer zit (dan zouden je lampen niet door mogen branden)
Controleer even of je accu nog in leven is, kijk naar het vloeistofniveau. Toen ik mijn brommer kocht stond de accu helemaal droog, na bijvullen met gedestileerd water kwam deze weer tot leven. (anders is het tijd voor een nieuwe)
Wat voor lampen heb je in je knipperlichten ? er moet namelijk een bepaalde stroomsterkte lopen voordat je knipperautomaat in werking treed, meestal hoort er 2x10W aangesloten te zitten. als je dus 8w lampen hebt (zoals ik) dan heeft de automaat vaak moeite om te knipperen
Mvg kevin
Controleer even of je accu nog in leven is, kijk naar het vloeistofniveau. Toen ik mijn brommer kocht stond de accu helemaal droog, na bijvullen met gedestileerd water kwam deze weer tot leven. (anders is het tijd voor een nieuwe)
Wat voor lampen heb je in je knipperlichten ? er moet namelijk een bepaalde stroomsterkte lopen voordat je knipperautomaat in werking treed, meestal hoort er 2x10W aangesloten te zitten. als je dus 8w lampen hebt (zoals ik) dan heeft de automaat vaak moeite om te knipperen
Mvg kevin
- Tombo
- 17500km gereden
- NIX
- 10000km gereden