binnenmaat achterbrug
- Kor,,yamaha harrie
- 50km gereden
binnenmaat achterbrug
hoi. ik zoek op het net al een tijdje de juiste binnenmaat voor de achterbrug , ik heb een 378 uit 74 maar ze hebben een andere naaf in het wiel gezet, klein gat tandwiel. ze hebben wel een holle gebruikt maar de achterbrug word links naar binnen getrokken , waardoor zelfs de vering naar binnen trekt ( kapotte veer ) weet iemand de juiste binnenmaat .
weet iemand of je de originele achtervering uit elkaar kunt halen ? ik wil het kapje als mogelijk is weer gebruiken.
weet iemand of je de originele achtervering uit elkaar kunt halen ? ik wil het kapje als mogelijk is weer gebruiken.
- Dr. Bob
- 500km gereden
De binnenmaat is 17 cm aan het eind van de achterbrug gemeten.
De schokbreker kan uit elkaar: op de kop in de bankschroef zetten, chroom kapje tegen de veerdruk in naar beneden duwen en een steeksleutel 17 ertussen duwen om de moer binnenin tegen te houden. Daarna kun je met een pin of schroevendraaier door het onderste schokbrekeroog de onderkant eraf schroeven.
De schokbreker kan uit elkaar: op de kop in de bankschroef zetten, chroom kapje tegen de veerdruk in naar beneden duwen en een steeksleutel 17 ertussen duwen om de moer binnenin tegen te houden. Daarna kun je met een pin of schroevendraaier door het onderste schokbrekeroog de onderkant eraf schroeven.
Niet lullen maar poetsen!
- Kor,,yamaha harrie
- 50km gereden
- Kor,,yamaha harrie
- 50km gereden
heb de boel maar uit elkaar gehaald, schijnt origineel naaf te zijn , maar er zit iets vreemds boven de lager wat groeven in de afstand bus trekt.
de achter brug is niet origineel ,de sukkels hebben de brug uit gevijld om de holle as passend te krijgen. welk type brug is het ? er zitten geen rubber doppen in de brug , is metaal .
ik weet niet of de link werkt
http://www.PictureTrail.com/yamaha38763
de achter brug is niet origineel ,de sukkels hebben de brug uit gevijld om de holle as passend te krijgen. welk type brug is het ? er zitten geen rubber doppen in de brug , is metaal .
ik weet niet of de link werkt
http://www.PictureTrail.com/yamaha38763
- Kor,,yamaha harrie
- 50km gereden
- Kor,,yamaha harrie
- 50km gereden
- marco
- Sheriff of the Posbank
Kor,,yamaha harrie schreef:eruit halen? ik hoef nog geen nieuwe lager..... als ik em eruit haal heeft dat dan geen effect op het lager .? de afstand bus is er door ingevreten . welke maat af stand bus moet er dan in? is niet ok dat die ingevreten word door circlip
Roest op een lager is nooit een goed teken en kun je het beter vervangen.
Yamaha Sheriff 1981
- Kor,,yamaha harrie
- 50km gereden
- marco
- Sheriff of the Posbank
Volgens mij moet deze erin : http://www.fs1shop.nl/images/holle.jpg.JPG
Laatst gewijzigd door marco op 12 nov 2013, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Sheriff 1981