oldtimers verzekering???
oldtimers verzekering???
Hallo allemaal
Vraagje waar zijn jullie verzekerd?
Zit zelf bij unigarant maar die is duurder geworden heb er al wat af kunnen lullen.
Maar hoor in de wandel gangen dat het nog goedkoper kan!!!
Betaal nu 76 euro in plaats 97 euro?
Mvg juan
Vraagje waar zijn jullie verzekerd?
Zit zelf bij unigarant maar die is duurder geworden heb er al wat af kunnen lullen.
Maar hoor in de wandel gangen dat het nog goedkoper kan!!!
Betaal nu 76 euro in plaats 97 euro?
Mvg juan
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 5000km gereden
www.rinusvissers.nl
1e oldtimer kost 32,95
Extra oldtimer 9,03 extra
- bestuurder vanaf 20 jaar
- bromfiets va 25 jaar
- ander voertuig voor dagelijks gebruik nodig
www.vanmaarseveenassurantien.nl
- bromfiets va 20 jaar
- één vaste bestuurder € 42,-
- twee vaste bestuuders 78,-
- drie vaste bestuuders 104,-
- brommers kunnen niet uitgeleend worden
- max 7 bromfietsen
- ander voertuig voor dagelijks gebruik
Elaska Verzekeringen
- max 14 stuks
- 1 vaste bestuurder € 98,-
- extra vaste bestuurder + €50,-
- bestuurders staan vast
Guis
€101,- per jaar
- maximaal 50 brommers
- brommers min 20 jaar
- in principe één bestuurder, maar het is ook mogelijk om per huishouden brommers te verzekeren, dus ook brommers die op verschillende namen staan
- uitlenen geen probleem bij bijvoorbeeld ritten
Fabri Ribbens (voorheen Hageman Assurantiën)
- max 7 brommers
- één bestuurder € 70,-, 2 bestuurders € 90,-
- uitlenen is toegestaan
HELE GOEDE ERVARINGEN MEE!
www.brommerpolis.nl
één bestuurder € 51,50
twee bestuurders € 81,50
- max 7 bromfietsen
- bestuurders minimaal 24 jaar
1e oldtimer kost 32,95
Extra oldtimer 9,03 extra
- bestuurder vanaf 20 jaar
- bromfiets va 25 jaar
- ander voertuig voor dagelijks gebruik nodig
www.vanmaarseveenassurantien.nl
- bromfiets va 20 jaar
- één vaste bestuurder € 42,-
- twee vaste bestuuders 78,-
- drie vaste bestuuders 104,-
- brommers kunnen niet uitgeleend worden
- max 7 bromfietsen
- ander voertuig voor dagelijks gebruik
Elaska Verzekeringen
- max 14 stuks
- 1 vaste bestuurder € 98,-
- extra vaste bestuurder + €50,-
- bestuurders staan vast
Guis
€101,- per jaar
- maximaal 50 brommers
- brommers min 20 jaar
- in principe één bestuurder, maar het is ook mogelijk om per huishouden brommers te verzekeren, dus ook brommers die op verschillende namen staan
- uitlenen geen probleem bij bijvoorbeeld ritten
Fabri Ribbens (voorheen Hageman Assurantiën)
- max 7 brommers
- één bestuurder € 70,-, 2 bestuurders € 90,-
- uitlenen is toegestaan
HELE GOEDE ERVARINGEN MEE!
www.brommerpolis.nl
één bestuurder € 51,50
twee bestuurders € 81,50
- max 7 bromfietsen
- bestuurders minimaal 24 jaar
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
- Jeti
- 17500km gereden
Is een heel oud lijstje (jaar of 3?) van me wat Pee daar geeft, dus zal wel veel veranderd zijn ondertussen.
Overigens: ik schrok laatst ook van de hogere kosten.. Blijkt dat de assurantiebelasting van 7,5 (was eerst zelfs 6,nogwat) naar 21% is gegaan.. Daardoor ben ik nu ook een hoop meer kwijt
Ben voor de motoren van de verzamelverzekering afgestapt en heb nu alles los verzekerd. Was net zo duur voor 4 stuks, en nu mag Marco er ook op rijden. En is maar ietsjes duurder dan schorsen. Na januari bekijk ik het opnieuw wat ik wel/niet ga schorsen met die mrb enzo, maar hou nog nog even alles gewoon verzekerd.
Brommers heb ik nog steeds bij Guis verzekerd met z'n allen (max 50 stuks
), voor die 100 per jaar.
Overigens: ik schrok laatst ook van de hogere kosten.. Blijkt dat de assurantiebelasting van 7,5 (was eerst zelfs 6,nogwat) naar 21% is gegaan.. Daardoor ben ik nu ook een hoop meer kwijt

Ben voor de motoren van de verzamelverzekering afgestapt en heb nu alles los verzekerd. Was net zo duur voor 4 stuks, en nu mag Marco er ook op rijden. En is maar ietsjes duurder dan schorsen. Na januari bekijk ik het opnieuw wat ik wel/niet ga schorsen met die mrb enzo, maar hou nog nog even alles gewoon verzekerd.
Brommers heb ik nog steeds bij Guis verzekerd met z'n allen (max 50 stuks

- Kor,,yamaha harrie
- 50km gereden
Oke bedankt voor de informatie was ik ook nieuwsgierig naar, zijn in de tussentijd de prijzen veel omhoog gegaan?
Ik zat daarstraks nog rond te kijken op verschillende sites voor een FS1 en op autscout24 kwam ik een artikel tegen over BPM berekenen voor personenauto's en motorrijwielen.
Echter als je deze wilt gaan berekenen lukt het mij alleen voor personenauto's te berekenen.
Misschien dat jullie deze wel kunnen berekenen, het ging om deze link: http://extra.autoscout24.nl/auto/bpm-berekenen/
Maar moet er nu wel of geen BPM/slurptax voor de FS1 (misschien dat deze valt onder een oldtimer of klassieke regeling of iets dergelijks.
Ik zat daarstraks nog rond te kijken op verschillende sites voor een FS1 en op autscout24 kwam ik een artikel tegen over BPM berekenen voor personenauto's en motorrijwielen.
Echter als je deze wilt gaan berekenen lukt het mij alleen voor personenauto's te berekenen.
Misschien dat jullie deze wel kunnen berekenen, het ging om deze link: http://extra.autoscout24.nl/auto/bpm-berekenen/
Maar moet er nu wel of geen BPM/slurptax voor de FS1 (misschien dat deze valt onder een oldtimer of klassieke regeling of iets dergelijks.
-
- 2000km gereden
marco86 schreef:Oke bedankt voor de informatie was ik ook nieuwsgierig naar, zijn in de tussentijd de prijzen veel omhoog gegaan?
BPM is een aanschafbelasting en geldt (vooralsnog) niet voor scooters en brommers... heeft dus niets met verzekeringen te maken.