Dus het hele blok er uit en wat dingetjes vervangen.
- nieuwe keerringen
- een nieuw lagertje
- Nieuwe pakkingen
- nieuwe contactpuntjes
- Nieuwe 60cc zuiger (kapot gegaan tijdens de revesie....

Zo kwam ik er ook achter dat er een 60cc in zat, dus mijn 10mm carburateur vervangen met een 16mm.
- nieuwe bougie nummertje 7
Dus nu zit het blok er weer aan.. alleen het moment van de waarheid was een beetje teleurstellend, hij start niet....
Dus ben alles na gegaan.
de ontsteking
- De bougie vonkt, heb de contactpunten goed afgesteld.
- De contactpunten zelf vonken niet, dus naar mijn mening is de condensator in orde.
benzinetoevoer
- Carburateur is helemaal nieuw en heb ik zelfs gecontroleerd, geen verstoppingen.
- Slangetjes niet verstopt
- Heb de cilinder goed vast zitten.
- Heb wat benzine in cilinder gedaan om te kijken of dat wat uit maakte maar nee...
- Ik heb er mee zitten rennen en dan starten, maar nee.. het geluid klinkt wat meer belovend maar sterft snel.
Ik heb mijn oliepomp(kapot) er niet opzitten en heb de olie-inlaat met een schroef dicht gedraaid. Dit verstoord toch niet het zuig effect?
Dus het enige waar ik nu op kan komen wat er fout is, is dat ik de roterende schijf(de originele) er verkeerd op heb gezet.
Ik heb het puntje op de schijf tegen het inhammetje(waar het nokje ingaat) van het tandwiel aangezet.
Klopt dit?
Iemand een idee of tip wat er fout is?