Welke nummer schuurpapier gebruik je het best om carterdeksel etc af te schure? en bijt men neus niet af want dit is de eerste keer dat ik een brommer opmaak dus ik ken er niet veel van ! Smile kben nu met 120 bezig
bajaboy schreef:2x de zelfde vraag hahahha ligt er aan wat je er mee wilt doen ? polijsten ja spuiten is zandstralen makkelijker
Ze zeggen dat je het best laat zandstralen maar zou het ook niet gaan met grijze cilinderlak , daar zit al hitte bestendiger in? amai tips zijn welkom haha !
bajaboy schreef:niet iedereen kan zo iets stralen (heb je gereedschap voor nodig ) wel het snelt en mooiste resultaat
En als ik het zelf wil doen , dus niet zandstralen , wat zou ik dan best gebruiken (ik zeg als) , en ja zandstralen zal wel het mooiste resultaat zijn natuurlijk.
je moet de lak /verf laag verwijderen dan zit je op aluminium en daar ben je zo.
schuren kan ook met een borstel (nylon) het moeilijkste is natuurlijk tussen de letters .
maar als je met het handje schuurt kan je bijna alles gebruiken om te schuren is niet zo heel dik die verf .
bajaboy schreef:je moet de lak /verf laag verwijderen dan zit je op aluminium en daar ben je zo. schuren kan ook met een borstel (nylon) het moeilijkste is natuurlijk tussen de letters . maar als je met het handje schuurt kan je bijna alles gebruiken om te schuren is niet zo heel dik die verf .
Ok , die 120 gaat wel goed , en idd die letters zijn ni gemakkelijk