Vettel moet morgen helemaal achteraan starten vanwege 'te weinig brandstof aan boord in de kwalificatie.' Dat maakt het kampioenschap wel spannender
the_destroyers schreef:Voor wie zin jullie in de F1? Ik voor Alonso! Dus die straf van Vettel vind ik wel goed
Jens36 schreef:
the_destroyers schreef:Voor wie zin jullie in de F1? Ik voor Alonso! Dus die straf van Vettel vind ik wel goed
Mijn favoriet is altijd al Button geweest! Maar Alonso gun ik het ook wel, die kan echt zot goe rijden
the_destroyers schreef:
Jens36 schreef:
Mijn favoriet is altijd al Button geweest! Maar Alonso gun ik het ook wel, die kan echt zot goe rijden
Ik vind Button ook wel goed! Alonso en Button lijken kwa rijstijl ook wel op elkaar vind ik!
Niek de Rijcke schreef:Ik vind Alonso echt en irritante, jankende en altijd zeurende eikel!!! Ik ben voor de oostenrijkers, de duitsers en de engelsen!!! (Mclaren duo, Redbull (vettel) en Mercedes)
Niek de Rijcke schreef:Ik vind Alonso echt en irritante, jankende en altijd zeurende eikel!!! Ik ben voor de oostenrijkers, de duitsers en de engelsen!!! (Mclaren duo, Redbull (vettel) en Mercedes)
EDIT: OOw srry Bonne, ik las het te laat!!
Ik vind het net omgekeerd (Alleen Button vind ik zalig van die teams )
Maar iedereen zn mening he!
Wimmel O schreef:Nee laat Vettel maar lekker winnen. Ik kan die arrogante conjo alonso slecht hebben
Idd. Vettel is echt de man. Hij ziet er ook gewoon uit als een student ofzo
Precies, schitterend hoe die ook loopt te dollen met Raikonen na de GP van Abu Dhabi en em voor t eerst in 10 jaar op tv laat lachen. En dan staat die Alonso met een chagrijnige kop weer ergens te balen dat Vettel alsnog 3e wordt haha