Luhao
- Niek de Rijcke
- 500km gereden
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 22 apr 2012, 18:41
- Locatie: Teneuzen
- Contacteer:
Luhao
Hallo,
Ik heb een Luhao uitlaat, schuine kant vanachter en is uit 1 stuk, niet bocht en demper appart... Is dit iets speciaals of is het een gewone snelle uitlaat oid??
Ik heb een Luhao uitlaat, schuine kant vanachter en is uit 1 stuk, niet bocht en demper appart... Is dit iets speciaals of is het een gewone snelle uitlaat oid??
Yamaha Fs1 2ru
Yamaha Fs1 3e9
Yamaha Fs1 3e9
-
- 2500km gereden
- Berichten: 3862
- Lid geworden op: 16 okt 2008, 23:31
Een luhac is de meest voorkomende uitlaat in fs1 land.
vroeger werd ie dikke uitlaat genoemd of dikke pijp, maar sinds heel recent hoor ik ook wel
naadpijp.
bizonder is hij dus niet maar wel de beste keus voor een fs die harder moet dan 38 km/u.
wel ff spanningsvrij monteren anders scheuren ze.
vroeger werd ie dikke uitlaat genoemd of dikke pijp, maar sinds heel recent hoor ik ook wel
naadpijp.
bizonder is hij dus niet maar wel de beste keus voor een fs die harder moet dan 38 km/u.
wel ff spanningsvrij monteren anders scheuren ze.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
- Niek de Rijcke
- 500km gereden
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 22 apr 2012, 18:41
- Locatie: Teneuzen
- Contacteer:
fs1man schreef:Een luhac is de meest voorkomende uitlaat in fs1 land.
vroeger werd ie dikke uitlaat genoemd of dikke pijp, maar sinds heel recent hoor ik ook wel
naadpijp.
bizonder is hij dus niet maar wel de beste keus voor een fs die harder moet dan 38 km/u.
wel ff spanningsvrij monteren anders scheuren ze.
Dat is dan duidelijk... Merci voor het snelle antwoord...
Yamaha Fs1 2ru
Yamaha Fs1 3e9
Yamaha Fs1 3e9
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
toch nog even een kleine aantekening hierbij..
Effe een eeuwig wederkerend misverstand uit de wereld helpen..
"LuhaO" zijn imitatie naaduitlaten, van redelijke goeie kwaliteit, waarmee je behoorlijk vaart kan maken, die doorgaans netjes passen, met degelijke uitlaatwartels.
en nu komt het..
de productienegatieven om deze pijpen mee te maken zijn verkocht aan een cheapere producent.
->DIE FREESDE DE STEMPEL VAN DE "O" OM TOT EEN "C"
=>"LUHAC" was geboren..
ze gebruiken dunnere plaat in een negatiefvorm die voor dikkere werd gemaakt-> minder vormvast en sneller scheuren
ook de uitlaatmoeren hebben een veel mindere kwaliteit dan de Luhao-pijpen..
om kort te gaan:
Op een beurs neem ik de Luhao mee, en ik bedank voor de Hollandse webshops die me een Luhac willen verkopen!
amen en santé!
Effe een eeuwig wederkerend misverstand uit de wereld helpen..
"LuhaO" zijn imitatie naaduitlaten, van redelijke goeie kwaliteit, waarmee je behoorlijk vaart kan maken, die doorgaans netjes passen, met degelijke uitlaatwartels.
en nu komt het..
de productienegatieven om deze pijpen mee te maken zijn verkocht aan een cheapere producent.
->DIE FREESDE DE STEMPEL VAN DE "O" OM TOT EEN "C"
=>"LUHAC" was geboren..
ze gebruiken dunnere plaat in een negatiefvorm die voor dikkere werd gemaakt-> minder vormvast en sneller scheuren
ook de uitlaatmoeren hebben een veel mindere kwaliteit dan de Luhao-pijpen..
om kort te gaan:
Op een beurs neem ik de Luhao mee, en ik bedank voor de Hollandse webshops die me een Luhac willen verkopen!
amen en santé!
when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
- Niek de Rijcke
- 500km gereden
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 22 apr 2012, 18:41
- Locatie: Teneuzen
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
- Niek de Rijcke
- 500km gereden
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 22 apr 2012, 18:41
- Locatie: Teneuzen
- Contacteer:
Hier zijn de fototjes http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-O4AISISI.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TTWFULGE.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7QU68REA.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TWDADQBX.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YC6GHFMD.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-IOTZNUKA.jpg http://www.mijnalbum.nl/Album=XAUVKUEF
Laatst gewijzigd door Niek de Rijcke op 16 okt 2012, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Fs1 2ru
Yamaha Fs1 3e9
Yamaha Fs1 3e9
- Niek de Rijcke
- 500km gereden
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 22 apr 2012, 18:41
- Locatie: Teneuzen
- Contacteer:
YamaSam schreef:post aub es een scherpe foto van het logootje, en de verstevigingen aan de achterkant, dan kunnen we die es vergelijken met de Luhac's
en heeft dit topic waarde in de FAC's
Sorry voor de samsung galaxy s + kwaliteit, maar ik ben er zeker van dat het een O is en geen C
Yamaha Fs1 2ru
Yamaha Fs1 3e9
Yamaha Fs1 3e9
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
- Niek de Rijcke
- 500km gereden
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 22 apr 2012, 18:41
- Locatie: Teneuzen
- Contacteer:
- Niek de Rijcke
- 500km gereden
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 22 apr 2012, 18:41
- Locatie: Teneuzen
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
Niek de Rijcke schreef:Niek de Rijcke schreef:ik ben er zeker van dat het een O is en geen C
nu ik nog es kijk, lijkt het me ook een verticaal streepje aan de rechterkant..
maar het is waarschijnlijk geen toeval dat het daar net 'beschadigd' is
ik check effe de garage hier of ik iets kan vinden

when men were men, and helmets were for divers