Afgelopen meeting in Brighton zijn we bijzonder gastvrij ontvangen door onze Engelse vrienden. Al vlug kwam ter sprake dat hun ook wel eens het vasteland willen bezoeken om daar een FS1 meeting bij te wonen. Nou, dat moet te regelen zijn lijkt mij

Omdat de Engelse vrienden al vrij vroeg hun vakantie moeten inplannen, lijkt het me handig om met z'n allen eens te bespreken wat precies de opties zijn voor volgend jaar. Let op, het gaat dus om een meeting in de zomer van 2013!
Zoals ik heb vernomen willen ze met een +/-30 man onze meeting bezoeken! Best veel dus. Wat moeten we op korte termijn weten:
-Datum
Geopperd is een datum in eind augustus. Dit komt voor de Engelsen het beste uit. Tevens hebben we dan ook kans op het mooiste weer

-Camping/plaats
Ik zie zelf denk ik 2 opties, namelijk:
*Meeting in Maasbracht:
Pluspunten:
Camping is makkelijk geregeld, plek genoeg
Minpunten:
Lastiger een rit te regelen (?)
*Meeting in Milsbeek/omgeving
Pluspunten:
Een groot aantal leden kent de omgeving, dat is makkelijk voor een toerrit met veel vreemde mensen (in Nederlander die mogelijk verdwaald vindt de weg wel, een Engelsman minder snel). De toerrit zou ik wel weer kunnen uitzetten samen met Mitchel, Tumsa en wat andere mensen.
Interessante omgeving (denk ik. Als in, bezienswaardigheden die voor Engelsen interessant zijn, gevarieerd landschap.)
Minpunten:
Nog geen geschikte camping bekend
Voor de Nederlandse leden een bekende omgeving
Als iemand nog andere geschikte locatie's weet, post ze!
Ik denk dat we als eerste met z'n allen een datum moeten kiezen, ook al is het nog ver weg. Hierbij is ook de input van de Engelse leden van belang.
Mogelijke data:
-17 & 18 augustus
-24 & 25 augustus
-31 augustus & 1 september
-7 & 8 september