Momenteel ben ik m'n 3e9 aan het opbouwen. Er zitten 18 ' sterwielen onder. Deze zijn waarschijnlijk niet origineel (van Sherrif?)
Gisteren heb ik de middenbok gemonteerd maar deze is te kort om de brommer te laten staan en als ik de standaard inklap komtie tegen mijn achterband aan.
Is er een langere en iets bredere versie middenbok in de handel ? (die voor de sherrif uitvoering)
bajaboy schreef:wat voor achterband zit hier wel niet op dan dat ie tegen je standaard loopt? 275 /300 is wel de grens . hoogte kan je zoals marco al zegt doen.
Er zit een 300 onder. Als het wiel in de achterste stand staat heb ik nog plm 1.5 cm over naar de achterbrug.
Ik heb hetzelfde probleem gehad met 18 inch wielen gewoon een paar cm ertussen lassen op het stuk onder de pin waar de veer opkomt
Het loopt een beetje ovaal gewoon een ronde pijp pakken en een paar tikken met een hamer erop 3,5 tot 4 cm is genoeg
Bedankt voor de tip, maar het lukt me nu even niet om de foto's te plaatsen. Ik ga er morgen even voor zitten met de kids, die doen dat sneller als ik.
De wielen zijn waarschijnlijk inderdaad van een RD. Kan het zijn dat die een iets langere achterbrug heeft?
Ik heb nog maar heel weinig ruimte om mijn ketting te spannen, plm 1 cm
Bedankt voor de tip, maar het lukt me nu even niet om de foto's te plaatsen. Ik ga er morgen even voor zitten met de kids, die doen dat sneller als ik.
De wielen zijn waarschijnlijk inderdaad van een RD. Kan het zijn dat die een iets langere achterbrug heeft?
Ik heb nog maar heel weinig ruimte om mijn ketting te spannen, plm 1 cm