Ik heb een tijd geleden bij john van fs1parts een setje gekocht om het trapsysteem werkend te maken. nu had ik het erop zitten maar kwam ik een probleem tegen:
onderdeel 4 en onderdeel 8 worden gruwelijk heet als ik ermee rijdt. Ze zitten tegen elkaar aan door de veer (onderdeel 9)
4 staat natuurlijk stil en 8 draait mee met de as waardoor door de wrijving een hoop warmte lijkt te ontstaan. Was dat origineel ook zo of niet, en waardoor dan niet? of heeft iemand ervaring met zon setje van john en moet ik er iets aan modificeren?
ja ik heb hem er ook af gegooid tijdelijk, maar omdat het er origineel op zit leek het mij wel leuk om het werkend te hebben. Hoe hebben de originaliteitsfreaks het hier zelf opgelost? gewoon het hendeltje maar de mechaniek eraf?
maartuh schreef:ja ik heb hem er ook af gegooid tijdelijk, maar omdat het er origineel op zit leek het mij wel leuk om het werkend te hebben. Hoe hebben de originaliteitsfreaks het hier zelf opgelost? gewoon het hendeltje maar de mechaniek eraf?
Het kan wel maar is een hoop priegelwerk schuren enz lekker eraf laten en als je hem ooit wegdoet bouw je het erop !
Ken er wel die er een nare ervaring mee hebben ...
Die imi's zijn vaak te krap en dan lopen ze aan. Even flink de vijl erin zodat hij rondom vrijloopt. Mag best 1 mm speling opzitten, want die vork dient alleen maar om dat andere deel naar voren te trekken.
Eraf gooien ? ... stelletje barbaren ...
Ik heb overigens nog wel een originele voor je liggen die niet heet wordt.
ik haal er wel een keer de dremel doorheen met een schuurkopje dan, hij was inderdaad erg krap die ronding
Ik zal het even onthouden willem, als ik met schuwen het niet gedaan krijg dan zal ik het eens met een originele proberen maar voorlopig laat ik em eraf tot ik de brommert weer rijdend heb met alle kinderziektes eruit