Voorvork
Voorvork
Hoi,
ik ben vanavond op mn bek gegaan en het lijkt er sterk op dat mn voorvork scheef is,
ik kan niet precies zien of het de kroonplaat of mn poten zijn, maar de poten lijkt me logischer.
Iemand enig idee wat me een volledige nieuwe/ goeie tweedehands voorvork gaat kosten?
En belangrijker nog hoe ik hier aan kom?
Alvast bedankt,
Robin
ik ben vanavond op mn bek gegaan en het lijkt er sterk op dat mn voorvork scheef is,
ik kan niet precies zien of het de kroonplaat of mn poten zijn, maar de poten lijkt me logischer.
Iemand enig idee wat me een volledige nieuwe/ goeie tweedehands voorvork gaat kosten?
En belangrijker nog hoe ik hier aan kom?
Alvast bedankt,
Robin
- tonyy
- 100km gereden
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
NIX schreef:Kijk eerst maar eens of de poten echt krom zijn, vaak kun je de boel even tussen je knieen knijpen en het stuur even flink rechtbuigen.
moet eerlijk bekennen dat rechtbuigen van dit soort dingen (al da niet heet gestookt) niet in mijn woordenboek voor komt.
ja als je levens moe bent misschien .
maar ja zo denk ik over recht gebogen spul.
- NIX
- 10000km gereden
Ik leg het even uit: er zitten 2 binnepoten geklemd in het T-stuk, maak een flinke smak en het kan scheef staan omdat het maar een beetje geklemd zit en gemakkelijk kan verdraaien zodat de hele vork iets tordeert. Dan is er niets krom, je kunt het gewoon terugdraaien naar de oorspronkelijke vorm.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 2500km gereden
Nix bedoeld als je op je bek gaat dan verdraaien de poten nog wel eens in het balhoofd.
vergelijk t met een fiets waar het stuur scheef van staat, alleen bij een fs1 zijn t er 2 die kunnen verdraaien.
van een val is de vork niet zo snel krom.
vergelijk t met een fiets waar het stuur scheef van staat, alleen bij een fs1 zijn t er 2 die kunnen verdraaien.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
joscabrio schreef:Nix bedoeld als je op je bek gaat dan verdraaien de poten nog wel eens in het balhoofd.
ahhh op die fiets ,ja dat kan geen kwaad.
sorry nix
-
- 2500km gereden
- Contacteer: