Origineel DX voorspatbord
Origineel DX voorspatbord
Aangezien een origineel fs1 spatbord 17 inch DX bijna niet meer te verkrijgen kwam ik op het idee om een imi spatbord op de laspunten te laten versterken en hem daarna te laten verchromen,is dit een goed of slecht idee.
-
- Site Admin
Lijkt me een prima idee.
Waar je ook naar moet kijken is de symmetrie van het spatbord.
De meeste immi's zijn op 1 of andere manier scheef gelast en dat kan je dan ook netjes herstellen.
Ik denk dat dit inderdaad een goed alternatief is en ongeveer gelijke kwaliteit krijgt als een originele als het het bij een goede verchromerij laat doen.
Reken wel op minstens 150 euro voor het slijpen en verchromen!
Waar je ook naar moet kijken is de symmetrie van het spatbord.
De meeste immi's zijn op 1 of andere manier scheef gelast en dat kan je dan ook netjes herstellen.
Ik denk dat dit inderdaad een goed alternatief is en ongeveer gelijke kwaliteit krijgt als een originele als het het bij een goede verchromerij laat doen.
Reken wel op minstens 150 euro voor het slijpen en verchromen!

- eriks
- 2000km gereden
Re: Origineel DX voorspatbord
skinny2010 schreef:Aangezien een origineel fs1 spatbord 17 inch DX bijna niet meer te verkrijgen kwam ik op het idee om een imi spatbord op de laspunten te laten versterken en hem daarna te laten verchromen,is dit een goed of slecht idee.
is dat zo moeilijk een 17 inch ?
Re: Origineel DX voorspatbord
eriks schreef:skinny2010 schreef:Aangezien een origineel fs1 spatbord 17 inch DX bijna niet meer te verkrijgen kwam ik op het idee om een imi spatbord op de laspunten te laten versterken en hem daarna te laten verchromen,is dit een goed of slecht idee.
is dat zo moeilijk een 17 inch ?
Een origineel die moet passen op een fs1 uit 1978 wel dus niet met de gaatjes onder elkaar maar naast elkaar