Contactsleutels
- Bumblebee
- 100km gereden
Contactsleutels
Ik vraag me af of de zwarte contactsleuteltjes nog te krijgen zijn die je vroeger in het zijcontactslot van je fs1 had zitten, ik heb al verschillende sleuteltjes gezien maar deze zijn gewoon blank dus zonder het zwarte plastick gedeelte waar dacht ik yamaha in staat, ik ben nog pas fris in het Fs1 wereldje en weet niet precies waar ik moet zoeken.
Ik zou graag zo,n sleuteltje nog eens in m,n bezit willen hebben, vroeger kon je ze in ieder geval bij iedere bromfietszaak krijgen maar nu helaas niet meer, misschien dat een van jullie er nog een of twee over hebben voor mij, zou ik erg leuk vinden.
deze bedoel ik dus
Ik zou graag zo,n sleuteltje nog eens in m,n bezit willen hebben, vroeger kon je ze in ieder geval bij iedere bromfietszaak krijgen maar nu helaas niet meer, misschien dat een van jullie er nog een of twee over hebben voor mij, zou ik erg leuk vinden.
deze bedoel ik dus
- Bumblebee
- 100km gereden
Hallo @Pa_Tombo,
Ik denk dat dat moeilijk gaat worden, een sleutel na laten maken zal wel te doen zijn maar ik wil graag zo,n zwart sleuteltje met yamaha erin en die hebben ze helaas niet, ik denk dat ik in dit geval van de forumleden afhankelijk ben, hetzij met een tip of dat iemand nog zo,n sleuteltje heeft liggen waar hij niets mee doet.
Ik denk dat dat moeilijk gaat worden, een sleutel na laten maken zal wel te doen zijn maar ik wil graag zo,n zwart sleuteltje met yamaha erin en die hebben ze helaas niet, ik denk dat ik in dit geval van de forumleden afhankelijk ben, hetzij met een tip of dat iemand nog zo,n sleuteltje heeft liggen waar hij niets mee doet.
-
- 5000km gereden
- Bumblebee
- 100km gereden
- Bumblebee
- 100km gereden
Het klinkt misschien bezopen Rinus maar dat zwarte stukje is nou juist de nostalgische waarde van zo,n sleuteltje voor mij, een ander zoekt misschien een ori buddy of ori tankplaatjes en ik zoek zo,n sleuteltje, liefst een paar vind ik nog leuker, ik kan er niets aan doen.
In ieder geval bedankt voo je reactie.
In ieder geval bedankt voo je reactie.
- Rinus01
- 100km gereden
-
- 5000km gereden
Bumblebee schreef:Hmmm, dan zou ik dus een contactslot moeten kopen alleen voor de sleuteltjes want ik ben nog fs1-loos, nou als je dan kijkt wat ze ervoor bieden op MP dan worden het wel hele dure sleuteltjes,maar was een goede bedoeling, bedankt.
Dat was omdat die nieuw was.
Een gebruikte gaat wel voor minder, mss heeft er zelf hier iemand voor jouw een contactslot liggen met zo een sleuteltjes.