Beste forum leden.
ik heb nu een duitse achterbrug maar peter heeft me een nederlandse geregeld.
nu lees ik hier en daar dat de schokbrekers wat ik nu heb waarschijnlijk niet gaan passen op de nl achterbrug.
Duitse Achterbrug is namelijk langer waardoor de schokbrekers ook langer zijn?
weet hier iemand meer van?
schijnen langer te zijn.
zo ja waar kan ik eventueel dichte schokbrekers met de bovenkapjes in de kleur vinden?
imitatie is ook prima iemand goede tips?
het liefst zoek ik de schokbrekers die te zien zijn op de foto
dus als ik het goed begrijp heb je 3 soorten.
dan kan ik mijn huidige schokbrekers nog even gebruiken gelukkig maar als iemand een adres weet waar je die mooie schokbrekers op de foto kunt krijgen hou ik me ten zeerste aanbevolen
bajaboy schreef:niet handiger om de juiste achterbrug te zoeken?? of kost dat te veel.
die heb ik inmiddels gevonden haha.
maar omdat ik nu een niet originele achterbrug heb dacht ik dat mijn schokbrekers niet gingen passen.
gelukkig wel dus.
maar mijn stille droom is toch de schokkies van de foto te bemachtiggen.
dat vind ik stukken mooier.
Boze postbode aan de deur gehad die beweerde dat de bus al kapot was en ik hem in de problemen bracht met mijn geklaag (heb hem uitgelegd dat ik geklaagd heb over de bus die bol stond en dat simpelweg mijn spullen niet heel aankwamen) en daarna nog een berichtje op mijn voicemail dat ze hadden gehoord dat de postbode langs was geweest en het zo dus goed zou moeten zijn. Terugbellen kan uiteraard niet en er was me al eerder duidelijk gemaakt dat omdat het pakket net extra verzekerd was en niet aangetekend er niets uitgekeerd zou worden ivm schade. uiteraard ben ik daar niet tevreden mee, maar ik denk dat ik nog heel veel stennis kan schoppen maar geen klap verder ga komen.
Zal eens pijpje pas gaan maken. JMPB levert er blijkbaar geen bevestiging meer bij, dus die zal ik zelf wel maken, dan komt alles zo goed als origineel vast te zitten.
Boze postbode aan de deur gehad die beweerde dat de bus al kapot was en ik hem in de problemen bracht met mijn geklaag (heb hem uitgelegd dat ik geklaagd heb over de bus die bol stond en dat simpelweg mijn spullen niet heel aankwamen) en daarna nog een berichtje op mijn voicemail dat ze hadden gehoord dat de postbode langs was geweest en het zo dus goed zou moeten zijn. Terugbellen kan uiteraard niet en er was me al eerder duidelijk gemaakt dat omdat het pakket net extra verzekerd was en niet aangetekend er niets uitgekeerd zou worden ivm schade. uiteraard ben ik daar niet tevreden mee, maar ik denk dat ik nog heel veel stennis kan schoppen maar geen klap verder ga komen.
Zal eens pijpje pas gaan maken. JMPB levert er blijkbaar geen bevestiging meer bij, dus die zal ik zelf wel maken, dan komt alles zo goed als origineel vast te zitten.
dat is een vervelende situatie !
maar dat niet aangetekend pakketje heeft inzoverre helemaal niks met jou brievenbus te maken.
daar word een pakket ook niet voor verzekerd!
wat een rare gasten daarzo.
ah fijn om te horen wat de uitlaat betrefd.
Dan zijn bijna al mijn spulletjes klaar.
verheug me enorm op de makeover.
groetjes claude
Dat lijkt mij ookmaar helaas in deze maatschappij is het hun woord tegen dat van henk jan.
je kan hier wel verder mee gaan maar dat is een bodemloze put die waarschijnlijk meer geld kost dan het opleverd helaas!
neemt niet weg dat dit eigenlijk niet mag kunnen
Ik heb hem gezegd dat zelfs al was ie al kapot, dan had ie dat pak er niet in moeten stoppen. Dat was ie uiteindelijk wel met me eens. Wat de bus betreft denk ik niet dat hij loog, anders was het me best een oorlog met de postbode waard. Moet ik alleen een paar jaar m'n pakjes naar de buren laten versturen, ben ik bang.