rd slopen voor een fs met remschijf?
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
rd slopen voor een fs met remschijf?
heb zoveel onderdelen dat ik nog een fs1(2ru ja met f355 ontstekking en die is voor me zelf als er een 1j5 oppast) kan bouwen en die gaat naar een vriend.
hij heeft geen vork er in maar ik heb nog wel een komplete Rd staan zal ik die er voor slopen of???
aan de ene kant zonde om de rd te slopen maar aan de andere kant geen kenteken en staat al 10 jaar in me opslag.
mooi hoeft de fs1 niet te worden maar een schijfrem vind ie stoerder en hij moet goed rijden (hard) en goed remmen .
wat te doen?
hij heeft geen vork er in maar ik heb nog wel een komplete Rd staan zal ik die er voor slopen of???
aan de ene kant zonde om de rd te slopen maar aan de andere kant geen kenteken en staat al 10 jaar in me opslag.
mooi hoeft de fs1 niet te worden maar een schijfrem vind ie stoerder en hij moet goed rijden (hard) en goed remmen .
wat te doen?
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
sloop'em, maar sloop'em helemaal dan, kuis de stukken op, en verkoop de hele zaak..
óf laat hem heel en koop een vork bij..
ik weet je uit ervaring wel te vertellen dat een brommer waar enkel de voorvork van 'geleend' is, een dikke merde is om te verzetten, en je een hoop ellende kan bezorgen...
óf laat hem heel en koop een vork bij..
ik weet je uit ervaring wel te vertellen dat een brommer waar enkel de voorvork van 'geleend' is, een dikke merde is om te verzetten, en je een hoop ellende kan bezorgen...
when men were men, and helmets were for divers
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 2500km gereden
- Contacteer: