wilt niet ontkoppelen
-
- 100km gereden
wilt niet ontkoppelen
Hallo,
Mijn koppeling is volledig gereviseerd maar toch wilt hij niet ontkoppelen. De platen worden om de een of andere reden precies niet van elkaar geduwd. Enig idee waar dit zou kunnen aan liggen, heb echt alles al geprobeerd. Heb de schroef in het zijblik al eens volledig naar binnen gezet om het max eens te bekomen maar zelfs dan slipt hij niet. Dus de platen gaan zelfs dan niet uit elkaar. Heb hem daarna weer afgesteld door de regelvijs vanboven volledig in te draaien, de schroef in het zijblik volledig uit te draaien. dan die schroef lichtjes in draaien tot er enige weerstand is en vast te zetten + vervolgens via de regelvijs mijn kabelspanning te regelen. Enig idee waar het kan aan liggen?
Groeten
Mijn koppeling is volledig gereviseerd maar toch wilt hij niet ontkoppelen. De platen worden om de een of andere reden precies niet van elkaar geduwd. Enig idee waar dit zou kunnen aan liggen, heb echt alles al geprobeerd. Heb de schroef in het zijblik al eens volledig naar binnen gezet om het max eens te bekomen maar zelfs dan slipt hij niet. Dus de platen gaan zelfs dan niet uit elkaar. Heb hem daarna weer afgesteld door de regelvijs vanboven volledig in te draaien, de schroef in het zijblik volledig uit te draaien. dan die schroef lichtjes in draaien tot er enige weerstand is en vast te zetten + vervolgens via de regelvijs mijn kabelspanning te regelen. Enig idee waar het kan aan liggen?
Groeten
-
- 100km gereden
zit er normaal gezien ook nog in. de platen en de veren zijn vernieuwd. je voelt dat er spanning op zit, maar hij ontkoppelt niet m.a.g zelfs al is de koppeling ingetrokken dan spint zijn wiel gelijk zot als je hem in eerste zet, m.a.w de koppeling werkt niet, zelfs niet als je de zijdelingse schroef volledig indraait.
-
- 2000km gereden
philippeg schreef:zit er normaal gezien ook nog in. de platen en de veren zijn vernieuwd. je voelt dat er spanning op zit, maar hij ontkoppelt niet m.a.g zelfs al is de koppeling ingetrokken dan spint zijn wiel gelijk zot als je hem in eerste zet, m.a.w de koppeling werkt niet, zelfs niet als je de zijdelingse schroef volledig indraait.
Heb je daadwerkelijk gezien dat de platen los komen ?
-
- 100km gereden
- marco
- Sheriff of the Posbank
-
- 100km gereden
korf ziet er mooi uit, ma da ging me enorm verbaasd hebben moest dat niet zo zijn geweest. Ik zie de platen als enen blok opschuiven in de korf. Misschien dat ik hem gewoon eens stationair moet laten draaien zodat alles eens goed in de olie draait en ze dan loskomen? Of weinig kans dat dit lukt?
Groeten
Groeten