ik heb laatst ook al een vraag hier gesteld en goeie reactie;s op gehad mijn dank hier voor.
maar aan gezien ik er nog niet helemaal tevreden over was heb ik mijn fs1 2RU weg gebracht naar de maker.
hij heeft hem opnieuw afgesteld carb en ontsteking. heb hem toen opgehaalt en het was nog niet goed. afslaan en niet in toeren willen komen.
heb hem toen terug gebracht en toen heeft hij de condnsator vervangen en toen was alles goed.
reed super.
tot van de week hij begon weer te stotteren en slaat steeds af.
vanochtend starte hij heel erg slecht en hij liep maar 2/3 seconden en was weer afgelopen.
Wat voor condensator is erin gezet? De goedkope gaan vaak meteen stuk, als ze niet al in de doos stuk zijn. Je moet echt de originele hebben. Ik gok dat de punten flink vonken.
Maar voor het gemak zou ik eerst even de makkelijke dingen proberen zoals komt er bezine uit het kraantje en doe er eens een andere bougie in.
NIX schreef:Vonkt je bougie? Wat voor kleur vonk? ja hij vonkt. kleur: blauw, verschild wel. de ene keer veller als de andere keer.
Laat hem eens lopen zonder kap en probeer te zien of de ontsteking tussen de punten vonkt. zo lang loopt die niet. heb geen kans om even aan de andere kant tekijken.
Al een andere bougie of dop geprobeerd?
bougie, 2 verschillende al geprobeerd. dop is net een nieuwe 2 maandjes oud. en nee is geen stale.
heb net eventjes gekeken en weer geprobeerd.
maar ik heb een vonk tussen de contact punten.
en een hele mooi zelf als die dat bij de bougie deed, ho lopen dat kreng!
Aangezien je maar 15euro heb betaald, mag je er vrij zeker van zijn, dat ie een immi is.
Een orri is wat duurder, die kost 18 euro bij almere dacht ik, een immi kost nog 5euries.
Die immi's zijn vaak al stuk in de doos, waarom weet ik niet, maar het komt enorm veel voor. Stop er eens een orri in, en kijk wat dat geeft. (als je al de andere logische dingen goed hebt nagekeken: bougie, carb etc)