Zo al weer een probleemp, mijn brommer rijdend leven zit me niet mee . Ik ree vanochtend naar school toe, en ik was een tijdje aan het rijden en opeens slaat de motor af en loopt het achterwiel vast, achter band komt slipend tot stilstand. En ik denk wat gebeurt hier nou. Ik denk misschien als ik hem weer aantrap kan ik hem rustig naar huis rijden en dan maar de trein nemen. Maar de kickstarter zat helemaal vast geen beweging in te krijgen. Dus ik denk misschien naar zjin een koppeling langzaam los beetje gas geven, maar ook niet. Toen ben ik maar naar huis gelopen 7km . Iemand enig idee wat er aan de hand is? Als foto´s meer duidlijkheid geven graag even zeggen waarvan.
alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door Wessel de Boer op 07 jun 2011, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
een vastloper kan ook, ben niet echt bekend in brommer land. Waar zou je precies foto´s van willen zien? Ik zou de titel even veranderen in vast loper.
oke jullie willen overal foto's van, dan zorg ik daar voor zodra ik aan het werk ga. Maar wat is het ergste scenario bij een vastloper en wat is het beste waar ik op kan hopen. Is er ook al een duidelijk topic over vastlopers? Of waar moet ik dan even op zoeken, want als ik alleen vastloper in typ krijg ik heel veel topic's die ook over andere dingen gaan.
Alvast bedankt.
klopt, dat is het slechte aan de zoekfunctie vind ik, dat je een heel topic krijgt over vanalles waar 1 x vastloper is gezegd, en nog nieteens de juiste pagina waar het staat...
Wessel de Boer schreef:Of waar moet ik dan even op zoeken, want als ik alleen vastloper in typ krijg ik heel veel topic's die ook over andere dingen gaan.
Je moet zoeken op laars
Camiel schreef:klopt, dat is het slechte aan de zoekfunctie vind ik, dat je een heel topic krijgt over vanalles waar 1 x vastloper is gezegd, en nog nieteens de juiste pagina waar het staat...
Je kan zoeken op berichten op of onderwerpen dat scheelt nogal wat je dan vind.
Wessel de Boer schreef:Of waar moet ik dan even op zoeken, want als ik alleen vastloper in typ krijg ik heel veel topic's die ook over andere dingen gaan.
Jemoetzoekenoplaars :lol:
Camiel schreef:klopt, dat is het slechte aan de zoekfunctie vind ik, dat je een heel topic krijgt over vanalles waar 1 x vastloper is gezegd, en nog nieteens de juiste pagina waar het staat...
Je kan zoeken op berichten op of onderwerpen dat scheelt nogal wat je dan vind.