Kickstarter werkt niet meer
-
- Aan het inrijden
Kickstarter werkt niet meer
Hallo forum , ik heb een yamaha fs1 3E9 , na veel restauratie werk en al vele kilometers ( 3000 km) werkt m'n kickstarter niet meer, hij ratelt er als het ware overheen
als ik de brommer aan duw dan start hij wel , dus compressie genoeg
ik zou willen vragen of er iemand is die hiermee ervaring heeft hoe je dit het beste kunt oplossen
groeten
als ik de brommer aan duw dan start hij wel , dus compressie genoeg
ik zou willen vragen of er iemand is die hiermee ervaring heeft hoe je dit het beste kunt oplossen
groeten
-
- 5000km gereden
-
- Aan het inrijden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- Aan het inrijden
Ik kwam erachter omdat ik de koppelingsplaten ging vernieuwen , dus moest er toch de olie af, nu nieuwe erop dus moet het weer goed zijn, ik heb nog een ander probleem misschien dat jullie daar een oplossing voor hebben, laatst hield m'n brommer er mee op, hij begon te stotteren en sloeg toen af, ik nam aan dat het de onsteking was.
ik heb de condensator, ontstekingsspoel en bobine vervangen geen contactpunten die waren nog goed. toen heeft ie gewoon gelopen, niks aan de hand 1x stampen en lopen enige was dat er misschien wat grote vonken op de contactpunten waren, maar daar ging ie niet minder door lopen
, vanmiddag na dat ik de koppelingsplaten had vervangen en heel het blok weer in elkaar geschroefd had, wilde ik hem weer starten, geen vonk meer
punten gesteld, andere bougie geprobeerd maar geen vonk heeft er iemand een idee wat dit kan zijn?
ik heb de condensator, ontstekingsspoel en bobine vervangen geen contactpunten die waren nog goed. toen heeft ie gewoon gelopen, niks aan de hand 1x stampen en lopen enige was dat er misschien wat grote vonken op de contactpunten waren, maar daar ging ie niet minder door lopen
, vanmiddag na dat ik de koppelingsplaten had vervangen en heel het blok weer in elkaar geschroefd had, wilde ik hem weer starten, geen vonk meer
punten gesteld, andere bougie geprobeerd maar geen vonk heeft er iemand een idee wat dit kan zijn?
-
- Tombo is mijn testpiloot
Met een motor rijder er op? 

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;