@ Miran: er zijn 2 verschillende bussen, maar alleen qua groef, niet qua lengte. Als dat zo was, dan zou de boel tegen elkaar aangedraaid worden of overmatig veel speling geven, maar niet tegen het carter lopen.
@ Miran: er zijn 2 verschillende bussen, maar alleen qua groef, niet qua lengte. Als dat zo was, dan zou de boel tegen elkaar aangedraaid worden of overmatig veel speling geven, maar niet tegen het carter lopen.
er zijn wel zekers 2 lengtes bussen
de ouder korfen met het losse tandwiel heb je ook nog een extra koperenrin nodig om hetop tevullen
Die is inderdaad ook heel belangrijk.
Ben die zelf ook een keer vergeten, maar kon niet meer ontkoppelen.
er zijn wel zekers 2 lengtes bussen de ouder korfen met het losse tandwiel heb je ook nog een extra koperenrin nodig om hetop tevullen
Yep, maar de bussen zijn even lang en uitwisselbaar. De groef verschilt wat, dat is alles. Echt waar. Die bronzen ring klopt, die hoort bij de stalen korf met los kicktandwiel.
er zijn wel zekers 2 lengtes bussen de ouder korfen met het losse tandwiel heb je ook nog een extra koperenrin nodig om hetop tevullen
Yep, maar de bussen zijn even lang en uitwisselbaar. De groef verschilt wat, dat is alles. Echt waar. Die bronzen ring klopt, die hoort bij de stalen korf met los kicktandwiel.
oke geloof je zal er dus wat hoogteverschil in de korf zitten dus dacht dat het in de bussen zat excuus
Nou ben het er nog niet mee eens Nix, volgens mij zit er in een 1e type 1j5blok een andere maat glijbus dan in een 2f2blok. Ik heb die onderling wel eens uitgewisseld en toen was er iets met die glijbus maar helemaal zeker weet ik het niet meer, maar 1 van die twee glijbussen was korter dacht ik.