f5b
- stijn123321
- Aan het inrijden
f5b
hallo,
waar kan ik het beste een f5b cilinder. halen? ik zat zelf te denken aan fs1 team...
er zijn blijkbaar ook 60cc f5b's, maar lopen die ook net zo goed als de 50cc versie?(dus niet dat de kwaliteit en het verbruik heel anders ligt)
Ik wil ongeveer 65 kunnen rijden, en hij mag ook wel aardig wat kracht hebben, welke raden jullie mij aan?
mvg. Stijn
waar kan ik het beste een f5b cilinder. halen? ik zat zelf te denken aan fs1 team...
er zijn blijkbaar ook 60cc f5b's, maar lopen die ook net zo goed als de 50cc versie?(dus niet dat de kwaliteit en het verbruik heel anders ligt)
Ik wil ongeveer 65 kunnen rijden, en hij mag ook wel aardig wat kracht hebben, welke raden jullie mij aan?
mvg. Stijn
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- stijn123321
- Aan het inrijden
- marco
- Sheriff of the Posbank
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
inclusief oneindige warmloper:
schots en scheve spoel kanalen, vol met bramen en andere troep.
spoelpoorten gingen niet volledig open, uitlaat poort te hoog. (dus andere zuiger ligt het ook niet aan, uitlaat poort is op de foto al bijgewerkt)
dit was wel gewoon hele erge pech, helaas bestaat deze troep ook. maar ja voor 32 euro's mag je ook niet teveel verwachten.
zit gewoon nog wat werk aan voor het mooi lopen gaat, alleen deze was daarvoor al te ver heen.
maar blijft een prachtig stukje chinees kwaliteits werk, daarom hou ik hem ook

schots en scheve spoel kanalen, vol met bramen en andere troep.

spoelpoorten gingen niet volledig open, uitlaat poort te hoog. (dus andere zuiger ligt het ook niet aan, uitlaat poort is op de foto al bijgewerkt)
dit was wel gewoon hele erge pech, helaas bestaat deze troep ook. maar ja voor 32 euro's mag je ook niet teveel verwachten.
zit gewoon nog wat werk aan voor het mooi lopen gaat, alleen deze was daarvoor al te ver heen.
maar blijft een prachtig stukje chinees kwaliteits werk, daarom hou ik hem ook
- stijn123321
- Aan het inrijden
- marco
- Sheriff of the Posbank
-
- 7500km gereden
Camiel schreef:En sjoerd? Stel je laat die imi f5b vantevoren als je nieuwe koopt gewoon honen? en dan goede zuiger? dan zou je dit probleem kunnen voorkomen ofniet?
nopes, alleen warmlopen doet ie minder.
maar het blijft sooi als je er niks aan doet, poort timing klopt geen reet van

maar als je een beetje handig tuned kan het nog wat worden.
maar mooi wordt ie nooit.
deze moet je ook afdraaien aan de bovenkant, en dan een plaat aan de onderkant.
veel werk dus
- NIX
- 10000km gereden