kabelboom
- scirocco
- 500km gereden
kabelboom
heb even een vraagje over de draadboom van de 2ru als die uit het frame komt moet die dan gewoon langs het balhoofd of moet hij eerst door de steun
van de frame beugels
gezien dat de vorige eigenaar er een potje van heeft gemaakt en hij niet door de steun liep en ik het bij de andere soms wel zie wil ik graag weten wat orgineel is
alvast bedankt groeten Sietse
van de frame beugels
gezien dat de vorige eigenaar er een potje van heeft gemaakt en hij niet door de steun liep en ik het bij de andere soms wel zie wil ik graag weten wat orgineel is
alvast bedankt groeten Sietse
- marco
- Sheriff of the Posbank
-
- 1000km gereden
-
- 5000km gereden
- marco
- Sheriff of the Posbank
Camiel schreef:Moeten de hersenen blijven trainen he
Een kudde schapen kan zich nooit sneller verplaatsen dan aan het tempo van het traagste schaap.
Als een kudde wordt opgejaagd, zijn het altijd de traagste en de zwakste schapen die het eerst worden aangevallen.
Deze natuurlijke selectie is eigenlijk een zegen voor de kudde, want de snelheid van de kudde stijgt naarmate er steeds meer zwakke en trage schapen worden geëlimineerd.
Als we deze logische redenering doortrekken en toepassen op de menselijke hersenen, moeten we besluiten dat de hersenen niet sneller kunnen werken als hun traagste cellen.
Zoals we ondertussen allemaal wel weten, vernietigt alcoholgebruik de hersencellen.
Vanzelfsprekend zijn het de traagste en zwakste cellen die het eerst vernietigd worden.
Daaruit kan men logischerwijze besluiten, dat ten gevolge van alcoholgebruik, de traagste en zwakste cellen systematisch geëlimineerd worden en dat daardoor de gemiddelde prestatie van de hersenen met sprongen verbetert.
Dit verklaart tevens waarom we ons altijd een beetje slimmer en alerter voelen na het nuttigen van de nodige hoeveelheid drankjes.
Ik heb het al altijd geweten!
Yamaha Sheriff 1981
-
- 5000km gereden
-
- 2000km gereden
- Contacteer:
-
- 5000km gereden