Dat pinnetje zit er vaak goed strak in (vandaar die kartels), die zit er in geperst, of geslagen, net hoe de vorige eigenaar het gedaan heef. Laten zitten kan geen kwaad.
Je kan je koppelingsarmheveltje trouwens in 2 variaties vastklinken, als je hem net op de verkeerde positie hebt vastgeklinkt, dan kan hij vaak niet ver genoeg naar beneden
Tombo schreef:Dat pinnetje zit er vaak goed strak in (vandaar die kartels), die zit er in geperst, of geslagen, net hoe de vorige eigenaar het gedaan heef. Laten zitten kan geen kwaad.
Ok, maar ik heb m nodig, om in m'n andere deksel te zetten.
Tombo schreef:Je kan je koppelingsarmheveltje trouwens in 2 variaties vastklinken, als je hem net op de verkeerde positie hebt vastgeklinkt, dan kan hij vaak niet ver genoeg naar beneden
Ik heb m erin gedraaid, ik snap niet goed wat jij bedoelt
Het armpje zit nu vastgeklinkt op het wormpje in deze positie, je kan het armpje ook 180 graden draaien (dus dat 'ie aan de rechterkant zit laat maar zeggen) en dan vastklinken op het wormpje. Als je dan je koppelingsworm compleet in je kap draait, dan zul je zien dat het armpje op een andere positie zit.
Hopelijk is het zo wat duidelijker
Triforce schreef: Ik had maar besloten om er niet hard op te gaan meppen want zo had ik er dus al 2 stuk gemaakt
Je moet wel je hamer goed vast houden.
Ik ben zelf timmerman en als ik zie hoe sommige mensen een hamer vast houden dan vind ik het niet zo gek dat er af en toe een koppelingswormpje sneuvelt.
Triforce schreef: Ik had maar besloten om er niet hard op te gaan meppen want zo had ik er dus al 2 stuk gemaakt
Je moet wel je hamer goed vast houden.
Ik ben zelf timmerman en als ik zie hoe sommige mensen een hamer vast houden dan vind ik het niet zo gek dat er af en toe een koppelingswormpje sneuvelt.
Ik gebruik een zware tegelhamer hiervoor (waar normaal een rubbere opzet eigenlijk nog op hoort maar die haal ik hiervoor eraf) en tik in kleine slagjes.
Maar pak hem nooit helemaal achteraan (alleen voor heel grof werk) en nooit vooraan want dan moet je weer teveel kracht zetten, dus ik heb hem ongeveer in het midden vast