mazzeltje
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23438
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
zo te zien is deze bij al verwijderd tenminste als ik goed heb gekeken.
zit deze pijp aan het begin bij de wartel?
zo nee dan moet ik wat verder in de pijp kijken.
wat jij over delosse bocht zei klopt.
misschien is het mogelijk om er een te vermaken dat wil zeggen de lengte is goed alleen de bocht zelf kan wel wat scherper maar met een 32mm buig plaat moet je toch een eind komen denk ik en dan de pijp zelf optrompen
ofeen 30mm bocht laten maken .
ik zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
zit deze pijp aan het begin bij de wartel?
zo nee dan moet ik wat verder in de pijp kijken.
wat jij over delosse bocht zei klopt.
misschien is het mogelijk om er een te vermaken dat wil zeggen de lengte is goed alleen de bocht zelf kan wel wat scherper maar met een 32mm buig plaat moet je toch een eind komen denk ik en dan de pijp zelf optrompen
ofeen 30mm bocht laten maken .
ik zal eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23438
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Die pijp zie je echt duidelijk zitten als je in de uitlaat kijkt.
De bocht hoeft niet scherper alleen meer omhoog.
Heb je de demper al bekeken?
Welke zit er bij jou in?
Bij mij zat er een hele dunne in 10mm.
De bocht hoeft niet scherper alleen meer omhoog.
Heb je de demper al bekeken?
Welke zit er bij jou in?
Bij mij zat er een hele dunne in 10mm.
Laatst gewijzigd door marco op 14 sep 2010, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Sheriff 1981
eindelijk hij loopt en hoe.
zuiger te ruim in de cilinder membraam toch niet helemaal 100%
daarnaast heb ik een bocht van een sherrif te pakken
zg 5A7 is 31 mm en past ook gewoon in de 5A3 demper
van de sherrif die ik op de kop had getikt heb ik de immi cilinder en hoge drukpet gehaal om wat zaken uit ts skuiten
zuiger te ruim in de cilinder membraam toch niet helemaal 100%
daarnaast heb ik een bocht van een sherrif te pakken
zg 5A7 is 31 mm en past ook gewoon in de 5A3 demper
van de sherrif die ik op de kop had getikt heb ik de immi cilinder en hoge drukpet gehaal om wat zaken uit ts skuiten
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23438
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
ik heb de 5A3 uitlaat nog zitten
zou dat veel verschil maken?
per slot van rekening is de diameter gelijk en kan ik mij niet voorstellen dat het veel uitmaakt.
en hoeveel tussen schotten moeten er in zitten dan?
voor een beetje prestatie?
anders boor ik er wel een paar tussen uit met een een lange boor
ja de cilinde rdie ik heb is een orri F5B
die laat ik even reviseren en ee nieuwe zuiger er in
de vertanding staat op 13/45 misschien te licht en waarschijnlij met over toeren maar dat zal ik even moeten ervaren.
zou dat veel verschil maken?
per slot van rekening is de diameter gelijk en kan ik mij niet voorstellen dat het veel uitmaakt.
en hoeveel tussen schotten moeten er in zitten dan?
voor een beetje prestatie?
anders boor ik er wel een paar tussen uit met een een lange boor
ja de cilinde rdie ik heb is een orri F5B
die laat ik even reviseren en ee nieuwe zuiger er in
de vertanding staat op 13/45 misschien te licht en waarschijnlij met over toeren maar dat zal ik even moeten ervaren.
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23438
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam