Hee Laars, misschien kunnen we het samen aanbieden en groepskorting krijgen.
Maarten heeft vorig jaar 3 sets laten doen (ook van anderen) en ook best wel wat korting gekregen.
Jeti schreef:Hee Laars, misschien kunnen we het samen aanbieden en groepskorting krijgen. Maarten heeft vorig jaar 3 sets laten doen (ook van anderen) en ook best wel wat korting gekregen.
Ik weet alleen dat Almere het doet/laat doen.
Goed idee Jet.
GoMickey had enkele voorbeelden van het spuitwerk van Almere.
Zag er heel strak uit!
Kan ook Peter Kempe eens bellen.
Waneer zou jouw spuitwerk aan de beurt zijn?
Jeti schreef:Hee Laars, misschien kunnen we het samen aanbieden en groepskorting krijgen. Maarten heeft vorig jaar 3 sets laten doen (ook van anderen) en ook best wel wat korting gekregen.
Goed idee Jet.
GoMickey had enkele voorbeelden van het spuitwerk van Almere. Zag er heel strak uit! Kan ook Peter Kempe eens bellen. Waneer zou jouw spuitwerk aan de beurt zijn?
Ik ben bang dat dat volgend jaar wordt.. Ik ga hem eerst in deze status laten keuren.
En heb eerst nog even andere uitgaven, helaas..
Goed idee Jet.
GoMickey had enkele voorbeelden van het spuitwerk van Almere. Zag er heel strak uit! Kan ook Peter Kempe eens bellen. Waneer zou jouw spuitwerk aan de beurt zijn?
Ik ben bang dat dat volgend jaar wordt.. Ik ga hem eerst in deze status laten keuren.
En heb eerst nog even andere uitgaven, helaas..
Ik wil hem toch wel voor de volgende FS1 meeting gereed hebben.
Het kenteken wel, ik weet niet of het spuitwerk me voor die tijd gaat lukken. Ligt er ook een beetje aan wat het gaat kosten.
Als het echt veel voordeel is om het samen te doen, dan valt er misschien wel wat te schuiven..
Jeti schreef:Het kenteken wel, ik weet niet of het spuitwerk me voor die tijd gaat lukken. Ligt er ook een beetje aan wat het gaat kosten. Als het echt veel voordeel is om het samen te doen, dan valt er misschien wel wat te schuiven..
Heb van Almere de prijs binnen gekregen.
Nette prijs voor alle kleurdelen 900 euri
incl grijsdelen totaal 1175 euri.
Kijk ook even bij http://www.spuittotaal.nl/ zit in Leusden
Ik had hem gebeld en hij kon evt ook inktlakken spuiten, weet niet wat het kost.
Mijn auto had ik al eens laten spuiten daar, is erg netjes en goedkoop gebeurd.
Jeti schreef:Het kenteken wel, ik weet niet of het spuitwerk me voor die tijd gaat lukken. Ligt er ook een beetje aan wat het gaat kosten. Als het echt veel voordeel is om het samen te doen, dan valt er misschien wel wat te schuiven..
Heb van Almere de prijs binnen gekregen. Nette prijs voor alle kleurdelen 900 euri incl grijsdelen totaal 1175 euri.
Voordeel: ligt eraan wat jij wilt laten doen.
Ik weet vwb spuiten niet wat gangbaar is. Ik vind het iig wel veul geld...!