100+
100+
Hallo brommerknutselaars! Ik ben al zon 15 jaar een liefhebber van de fs1, ben eigenlijk altijd gek geweest op het afbeulen van dit brommertje wat bijna onmogelijk bleek.
Ik heb dan ook net zoals mischien velen vroeger veel verknald met opvoeren maar dat was altijd erg leuk. Helaas weet ik niks van types met daarbij de jaartallen of uitvoeringen. Ik flans dan ook alles in elkaar. Waar ik echter benieuwd naar ben is naar fs1tjes die de 100 of meer halen.
Het lijkt me leuk om hiervan wat fotos of filmpje te verzamelen op dit forum. Alles mag als het maar een brommer blokje is (dus geen 80 of 100 blok)
Ik beloof jullie zelf ook nog met een filmpje te komen maar moet eerst nog wel wat bouwen en ben nu gestart met het zoeken naar div onderdelen.
Omdat ik er jaren tussenuit geweest ben probeer ik via dit forum wijzer te worden over verkoopadressen, prijzen, en mogelijkheden.
Tot nu toe krijg ik al leuke reacties bedankt hiervoor. tot binnenkort Anton
Ik heb dan ook net zoals mischien velen vroeger veel verknald met opvoeren maar dat was altijd erg leuk. Helaas weet ik niks van types met daarbij de jaartallen of uitvoeringen. Ik flans dan ook alles in elkaar. Waar ik echter benieuwd naar ben is naar fs1tjes die de 100 of meer halen.
Het lijkt me leuk om hiervan wat fotos of filmpje te verzamelen op dit forum. Alles mag als het maar een brommer blokje is (dus geen 80 of 100 blok)
Ik beloof jullie zelf ook nog met een filmpje te komen maar moet eerst nog wel wat bouwen en ben nu gestart met het zoeken naar div onderdelen.
Omdat ik er jaren tussenuit geweest ben probeer ik via dit forum wijzer te worden over verkoopadressen, prijzen, en mogelijkheden.
Tot nu toe krijg ik al leuke reacties bedankt hiervoor. tot binnenkort Anton
Ik denk dat het wel goed gaat komen met jou Anton.
Gewoon van alles proberen, en vooral wanneer mensen zeggen dat iets niet werkt omdat ze dat al ooit geprobeerd hebben.
Je moet het pas geloven wanneer je het zelf geprobeerd hebt.
We moeten toch een keer partij kunnen gaan geven aan al die Kreidlers tijdens de ritjes?
Gewoon van alles proberen, en vooral wanneer mensen zeggen dat iets niet werkt omdat ze dat al ooit geprobeerd hebben.
Je moet het pas geloven wanneer je het zelf geprobeerd hebt.

We moeten toch een keer partij kunnen gaan geven aan al die Kreidlers tijdens de ritjes?
Te gek vtwin dat ik je vandaag ontmoet heb op het powerweekend in made. Leuk zon hobby waar mensen veel tijd besteden om dingen zelf te knutselen die hard gaan onder het genot van veel bier. Wist niet dat jij ook zo gek was van vermogen. zou het leuk vinden om samen met jou eens een fs1 ritje te maken, ik hoop alleen wel dat de mijne ook zo gaat janken als de jouwe.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer: