Welke afmetingen zijn leverbaar?
Ik zie dat Lukas het logo heeft gepost met de resolutie van 493x322. Dat is dus een verhouding van 1,53:1 (wat dus bijna overeenkomt met 15x10cm).
ik heb niet zo'n pettenhoofd, tenzij het een beetje een fatsoenlijke is maar dat zien we dan wel weer wat is de normale maat voor zo'n patch?
maar we moeten ook iets anders hebben dan een patch, ik ga dat namelijk niet zomaar op m'n jas zetten.
dan liever iets anders wat je desnoods op/aan/in je brommer kan doen
Tombo schreef:Welke afmetingen zijn leverbaar? Ik zie dat Lukas het logo heeft gepost met de resolutie van 493x322. Dat is dus een verhouding van 1,53:1 (wat dus bijna overeenkomt met 15x10cm).
ja 10 bij 7 is een leuke maat.
En zoals je zag bij de Deense meeting, hadden ze zwarte vlaggetjes met doodskop dacht ik. das dan vet om met onze patch erop te maken
Tombo schreef:Welke afmetingen zijn leverbaar? Ik zie dat Lukas het logo heeft gepost met de resolutie van 493x322. Dat is dus een verhouding van 1,53:1 (wat dus bijna overeenkomt met 15x10cm).
Niet dat je mij met een cap ziet lopen dan vroeger wel xD met een petje van amteur voetbalploeg Fortuna uit sittard Die tijd is voorbij
Een t-shirt is zeker een vet idee! Misschien een grote vlag, om die op de camping het zwammetje te hijsen ? zag dat ze daar bij de entree een 2tal masten hadden
Camiel schreef:Niet dat je mij met een cap ziet lopen dan vroeger wel xD met een petje van amteur voetbalploeg Fortuna uit sittard Die tijd is voorbij
Een t-shirt is zeker een vet idee! Misschien een grote vlag, om die op de camping het zwammetje te hijsen ? zag dat ze daar bij de entree een 2tal masten hadden
jaaa!! een emaille bordje is ook vet cool voor in je schuur of sleutelruimte