Kan ook zijn dat ie op een Nederlandse 1J5/2F2 heeft gezeten.
Zijn fijne cilindertjes, maar niet echt super, ze lopen met een 16mm en 11-44 (:lol:) ong. 60-65.
Tombo schreef:Op een Duitse FS1, waarschijnlijk een 468. Cilinder is een beetje vergelijkbaar met de meeste Hollandse standaard cilinders, iets sneller misschien.
waarschijnlijk een 468 (plaatje ) ik weet niets van de benummerring dan behalve het nederlandse gebeuren, zoals z1,fs1,3e9,3e8,2ru
ik heb geloof ik ook wel eens een 2f2 gezien ofzo
dank je.
Laatst gewijzigd door rickdtm op 10 mar 2010, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Niels schreef:Kan ook zijn dat ie op een Nederlandse 1J5/2F2 heeft gezeten. Zijn fijne cilindertjes, maar niet echt super, ze lopen met een 16mm en 11-44 (:lol:) ong. 60-65.
ik heb er nog nooit mee gereden hij zit op een 2ru rotatie blokje, waarvan het de bedoeling is dat het gaat rijden en 60,65 is dan een mooie snelheid.
Tombo schreef:Op een Duitse FS1, waarschijnlijk een 468. Cilinder is een beetje vergelijkbaar met de meeste Hollandse standaard cilinders, iets sneller misschien.
waarschijnlijk een 468 (plaatje ) ik weet niets van de benummerring dan behalve het nederlandse gebeuren, zoals z1,fs1,3e9,3e8,2ru ik heb geloof ik ook wel eens een 2f2 gezien ofzo
dank je.
468 is gewoon een Duitse FS1.
Je hebt van 1973 t/m 78 in Duitsland framenummers 468 gehad, in plaats van de bij ons genummerde frames met 378, 1J5/1J6, 2F2.
Het zijn wel gewoon dezelfde modellen (op wat details na).
dat was deze.
zal idd niet echt standaard zijn er zat ook een zuiger met spoelpoorten in.
en hij maakte ongelofelijk veel toeren maar ik weeg niet zoveel, dus hij kon de 15:43 tandwielen wel aan