ik wil wat spullen kopen via ebay vanuit hong kong maar heb totaal geen ervaring met ebay, ik denk dat ik er wel uit kom,
maar aangezien hier wel wat mensen zijn die vaker spullen kopen via ebay (buitenland), zijn er bepaalde zaken waar ik voor op moet letten of uitkijken?
het risico dat je opgelicht word is er altijd natuurlijk maar het gaan om kosten die er later bij komen oid.
alvast bedankt
Idd via paypall, en kijk of de verkoper goede reviews heeft. Dingen zoals kleine electronica worden vaak door handelaren aangeboden, met een soort van ebay webshopje. Als ze goede reviews hebben kan je er gewoon bestellen.
Ik had laatst uit Hongkong een iPod kabel voor m'n autoradio laten overkomen, 7 euro incl verzenden, in nederland 25 euro excl. verzenden.
Voor je een bod uitbrengt ,eerst de verzendkosten navragen ,hier zit nogal eens een groot verschil in per verkoper
Je bent verzekerd tot een bepaald bedrag ,min een persentatie voor adm kosten,voor je aankopen
bedankt allemaal, een paypal account heb ik al dus dat is geen probleem, het gaat om wat kabels voor mn telefoon in de auto dus ik zoek wel iemand die vertrouwd eruit ziet en gratis verzendkosten aanbied door heel de wereld.