ne maat van mij had es overtrekke late make erges in holland, ma hij zei dage beter bij de richard kunt zijn, dieje was goeiekoper (da was ver ne suzuki ts 250, of da da ver ne fs1 ook zo is, da weetek nie)
Frederik schreef:ne maat van mij had es overtrekke late make erges in holland, ma hij zei dage beter bij de richard kunt zijn, dieje was goeiekoper (da was ver ne suzuki ts 250, of da da ver ne fs1 ook zo is, da weetek nie)
Bij de richard moet ge zeker NIET zijn voor overtrekken 1. te kopen en 2. wat de geo bedoelt te laten overtrekken.
azo?
dieje maat ging straks as em thuis is zoeken achter dieje nr van die hollanders
die overtrekke zen wel heel proper gemaakt, alleen zijn ze redelijk duur, en die stof waarmee da die gemakt zijn, is redelijk dik
Maar ik denk dat Geo wel bedoelt iemand die de zadelovertrekken plaatst ... en niet iemand of een adres die de overtrekken namaakt.
Zo begrijp ik het toch eigenlijk...
In Lier (niet zo heel ver van Oevel) is er een firma die overtrekken op moto's maakt en plaatst en die doet dat heel goed.
Zal u dat adres eens doorsturen.
GoM!cky schreef:Maar ik denk dat Geo wel bedoelt iemand die de zadelovertrekken plaatst ... en niet iemand of een adres die de overtrekken namaakt. Zo begrijp ik het toch eigenlijk...
In Lier (niet zo heel ver van Oevel) is er een firma die overtrekken op moto's maakt en plaatst en die doet dat heel goed. Zal u dat adres eens doorsturen.
volgens het laatste nieuws zou die man in Lier dat niet meer doen, but anyway stuur dat adres toch maar eens door. Dan kan ik eens persoonlijk kontakt opnemen.
Op die site heb ik al eens een kijkje genomen. Misschien toch eens kontakt opnemen, maar of die jongens zich gaan inzetten om een brommerzaaltje te overtrekken
ik heb op dit moment iemand die mijn zadelovertrek geheel nieuw maakt in leer inclusief de stiksels en de verdikkingen.
dit loopt al een tijdje ik zal een vragen of hij wat meer wilt doen.
helaas erg druk geweest op het moment project ligt stil
zal hem deze week eens bellen zal wel al klaar zijn denk ik .
als ik de prijs weet dan hoor je het zsm.