condensator
condensator
hee luitjes
welke condensator is geschikt voor hoge toeren
ik ben er achter gekomen dat een imi condesator dat niet is
ik had een 16 mm carb op me fs1 gezet
en ging dan 85,...
die 16 mm was van een vriend
en daarna had ik me 10 mm er weer op gezet en ging me fs1 steeds slechter lopen
en toen was me condensator kapot.
ik moet nu wel een goei condensator hebben die de toeren wel aan kan
iemand een tip
welke condensator is geschikt voor hoge toeren
ik ben er achter gekomen dat een imi condesator dat niet is
ik had een 16 mm carb op me fs1 gezet
en ging dan 85,...
die 16 mm was van een vriend
en daarna had ik me 10 mm er weer op gezet en ging me fs1 steeds slechter lopen
en toen was me condensator kapot.
ik moet nu wel een goei condensator hebben die de toeren wel aan kan
iemand een tip
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9573
- Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
- Locatie: Bolt'n City
- Contacteer:
condensators worden gemaakt voor een bepaalde spanning(voltage)
net als bij een lichtspoel die af en toe piekjes heeft van te hoge voltage waardoor zelfs 24 V lampjes kapot gaan.
Misschien dat je ook voor de ontstekingspoel een zenerdiode kunt gebruiken om te verkomen dat de condensator in rook op gaat.
Of een velleman kitje, dan heb je geen condensator meer nodig, zie andere topics.
net als bij een lichtspoel die af en toe piekjes heeft van te hoge voltage waardoor zelfs 24 V lampjes kapot gaan.
Misschien dat je ook voor de ontstekingspoel een zenerdiode kunt gebruiken om te verkomen dat de condensator in rook op gaat.
Of een velleman kitje, dan heb je geen condensator meer nodig, zie andere topics.
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
robertehendriks schreef:condensators worden gemaakt voor een bepaalde spanning(voltage)
net als bij een lichtspoel die af en toe piekjes heeft van te hoge voltage waardoor zelfs 24 V lampjes kapot gaan.
Misschien dat je ook voor de ontstekingspoel een zenerdiode kunt gebruiken om te verkomen dat de condensator in rook op gaat.
Of een velleman kitje, dan heb je geen condensator meer nodig, zie andere topics.
of je probeert een CDI ontsteking te regelen, dan heb je in principe ook geen accu nodig wat je bij een velleman kit wel weer nodig hebt
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer: