Opvoeren en modificeren van de FS1
smetpieter
Aan het inrijden
Berichten: 23 Lid geworden op: 29 okt 2009, 11:38
Bericht
door smetpieter » 05 nov 2009, 19:28
mijn vraag is de volgende ik heb een fs1 gekocht met een uitlaat met de tap er uit nu is de vraag hoe groot is de diameter van die tap(binnen)
pieter
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 05 nov 2009, 19:30
Wat bedoel je met tap?
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23438 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 05 nov 2009, 19:41
Bedoel je de begrenzer?
Yamaha Sheriff 1981
smetpieter
Aan het inrijden
Berichten: 23 Lid geworden op: 29 okt 2009, 11:38
Bericht
door smetpieter » 05 nov 2009, 19:44
geen iede ma hij rijd nu zo iets van een 60 tig en tzou na beneden moeten hebben jullie een idee
pieter
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23438 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 05 nov 2009, 19:51
Wat is je set-up?
Yamaha Sheriff 1981
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 05 nov 2009, 19:51
ik snap er niks van
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 05 nov 2009, 19:52
mpro09 schreef: ik snap er niks van
er is ook niks uit te halen volgens mij
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 05 nov 2009, 19:53
Idd, graag ABN gebruiken, en geen ABB
smetpieter
Aan het inrijden
Berichten: 23 Lid geworden op: 29 okt 2009, 11:38
Bericht
door smetpieter » 05 nov 2009, 19:54
het is als volgt ik heb onlangs een yamaha fs1 ru gekocht
deze rijd zo iets van een 60 tig kilometer per uur en ik moet hem van mijn vader 45tig laten rijden (50 is ook ok ) nu was mijn vraag hoe doe je dat het simpelst ik heb mij laten vertellen iets met de uitlaat ma hoe doe je dat precies
pieter
robertehendriks
Bericht
door robertehendriks » 05 nov 2009, 19:54
smetpieter schreef: geen iede ma hij rijd nu zo iets van een 60 tig en tzou na beneden moeten hebben jullie een idee pieter
Waar gaat dit over, borgboutje uitlaatdemper???
smetpieter
Aan het inrijden
Berichten: 23 Lid geworden op: 29 okt 2009, 11:38
Bericht
door smetpieter » 05 nov 2009, 19:55
Tombo schreef: Idd, graag ABN gebruiken, en geen ABB
haha wat een lol
Fyer
Bericht
door Fyer » 05 nov 2009, 19:58
een middagje inde schuur gaan zitten en niks doen, en dan zeggen da die 50 loopt
pee67
5000km gereden
Berichten: 5445 Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere
Bericht
door pee67 » 05 nov 2009, 19:58
niet zoveel gas geven
maar iets meer info over je setup zou welkom zijn
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 05 nov 2009, 20:00
Idd
Simpelste is een ring in je uitlaat plaatsen. Dus tussen je cilinder en je uitlaatbocht. Diameter van het gat weet ik zo niet, dat is proberen.
Een originele uitlaat met losse 28mm bocht is denk ik het beste, dit icm een 10mm carburateur ofzo.
fs-ael
2000km gereden
Berichten: 2158 Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael
Bericht
door fs-ael » 05 nov 2009, 20:00
een ring tussen de uitlaat en de cilinder leggen moet wel werken denk ik
de doorlaat van een ori uilaat is 25 a 26 mm dacht ik
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;