het is weer zover(zucht) ik kon er nog geen week op rijden sinds me rem het weer doet gaat ie weer stuk.
ik reed terug uit school, schakelde op na een kruispunt en ineens schiet ie eruit.
bak en koppeling voelen normaal aan hij schakelt goed naar 1 maar hij pakt hem niet, alsof nu 4 extra "neutralen" heb.
mensen niet te hard lachen...
ik ben er achter gekomen wat het is
het bleek helmaal niet me versnellingsbak te zijn:
net toen ik er onder lag om de olie eruit te laten lopen zag ik dat gewoon me ketting eraf was gevlogen en dat ie het daarom niet meer deed
gelukkig kwam ik er achter voor dat ik de heleboel had open geschroeft
mpro09 schreef:mensen niet te hard lachen... ik ben er achter gekomen wat het is het bleek helmaal niet me versnellingsbak te zijn: net toen ik er onder lag om de olie eruit te laten lopen zag ik dat gewoon me ketting eraf was gevlogen en dat ie het daarom niet meer deed gelukkig kwam ik er achter voor dat ik de heleboel had open geschroeft
mpro09 schreef:mensen niet te hard lachen... ik ben er achter gekomen wat het is het bleek helmaal niet me versnellingsbak te zijn: net toen ik er onder lag om de olie eruit te laten lopen zag ik dat gewoon me ketting eraf was gevlogen en dat ie het daarom niet meer deed gelukkig kwam ik er achter voor dat ik de heleboel had open geschroeft
(k ga morgen maar naar de opticien )
volgens mij heeft ongeveer iedereen hier wel eens zoiets me gemaakt