Toerenteller
Toerenteller
hallo ik heb onlangs een rd50m gekocht, helaas werkt de toerenteller niet meer, hij is wel aangesloten. kan het aan de kabel liggen dat hij niet meer werkt of is het in het blok niet meer goed of moet ik een nieuwe toerenteller kopen.
-
- 2000km gereden
- Contacteer:
Pipedown schreef:foto's!!! (van je brommer hea)
Kan zijn dat je kabeltje af is.
die is vierkant en dat die nu rond gesleten is..
moet je beide kanten ff los draaien en dan kan je het zien.
ik heb gekeken maar ze zijn nog vierkant, is het mogelijk om de kabel uit je toerenteller te halen en te kijken of dat nog werkt? want dan weet ik ook dat het niet aan mijn blok ligt
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
yamaharuben schreef:Twowheeler schreef:Eerst kijken of het vierkantje draait als je motortje loopt.
hij draait niet als de brommer aanstaat. is het nu hopeloos? ik wil niet mijn hele blok uitelkaar halen want zo belangrijk is de toerenteller ook niet.
kabel eens uit je blok halen, zien hoe die eruit ziet..
zien dat hij zeker diep genoeg zit
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden