schijf roterende inlaat
-
- 50km gereden
schijf roterende inlaat
Kan ik zien of er een snelle schijf op mijn fs1 zit zonder mijn blok half uiteen te halen? (bv door mijn carburateur eraf te halen en te kijken hoe lang de schijf open staat?)
- Triforce
- 2500km gereden
Re: schijf roterende inlaat
jan-lommaert schreef:Kan ik zien of er een snelle schijf op mijn fs1 zit zonder mijn blok half uiteen te halen? (bv door mijn carburateur eraf te halen en te kijken hoe lang de schijf open staat?)
dat is een manier inderdaad
-
- 50km gereden
Re: schijf roterende inlaat
Triforce schreef:jan-lommaert schreef:Kan ik zien of er een snelle schijf op mijn fs1 zit zonder mijn blok half uiteen te halen? (bv door mijn carburateur eraf te halen en te kijken hoe lang de schijf open staat?)
dat is een manier inderdaad
hoe lang staat een originele schijf open en hoe lang staat een snelle open?
-
- 50km gereden
Tombo schreef:Wat voor een brommer heb je? Een 2RU?
In dat geval kan je het vaak aan de kleur zien. Een snelle schijf is bruin, een originele langzame 2RU schijf is wit/geel achtig.
Ik heb een 2rt, de schijf ziet wit/geel achtig dus het zal een originele zijn.
op deze website verkopen ze snelle schijven, maar deze zien niet bruin.( op de foto lijkt het toch niet bruin)
kan ik ze nog op een andere manier herkennen om zeker te zijn?
http://www.fs1parts.nl/webwinkel/N_fram ... _home.html
-
- 1500km gereden
dit plaatje op fs1parts lijkt op een ori slome schijf
zal john erop attenderen, wellicht krijg je wel een snelle als je er een besteld
een snelle schijf (=standaard voor buitenlandse modellen) staat bijna 180 graden open
ik heb er een die maximaal open staat, is aangepast door koopmans tuning in combinatie met aangepast carter en 20mm inlaat en carb, zal eens een foto posten als de zaak open ligt.
mijn 2RU werd wel krachtiger met een snelle schijf, maar top bleef hetzelfde
zal john erop attenderen, wellicht krijg je wel een snelle als je er een besteld
een snelle schijf (=standaard voor buitenlandse modellen) staat bijna 180 graden open
ik heb er een die maximaal open staat, is aangepast door koopmans tuning in combinatie met aangepast carter en 20mm inlaat en carb, zal eens een foto posten als de zaak open ligt.
mijn 2RU werd wel krachtiger met een snelle schijf, maar top bleef hetzelfde