probleem met afstellen

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
fsmike

probleem met afstellen

Bericht door fsmike »

hey

men fs1 valt geregeld uit als ik even topsnelheid (wat 60 km/u is) rij. vanaf dat ik gas minder verliest ie zijn toeren en valt ie uit. krijg hem wel bijna onmiddelijk terug gestart.

nu dacht ik dat het aan mijn ontsteking lag, en stond naargelang de waarden op het forum hier niet echt juist.
eerst afgesteld op 0.35 en deed ie niets. pas vanaf 0.30 draait ie maar maakt ie geen toeren. vanaf 0.20-0.25 draait ie redelijk en kan ie wel toeren maken maar precies ook niet volledig.

bougie staat juist op 0.45

moet ik nu naar iets anders gaan zoeken of...?
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Re: probleem met afstellen

Bericht door Triforce »

fsmike schreef:hey

men fs1 valt geregeld uit als ik even topsnelheid (wat 60 km/u is) rij. vanaf dat ik gas minder verliest ie zijn toeren en valt ie uit. krijg hem wel bijna onmiddelijk terug gestart.

nu dacht ik dat het aan mijn ontsteking lag, en stond naargelang de waarden op het forum hier niet echt juist.
eerst afgesteld op 0.35 en deed ie niets. pas vanaf 0.30 draait ie maar maakt ie geen toeren. vanaf 0.20-0.25 draait ie redelijk en kan ie wel toeren maken maar precies ook niet volledig.

bougie staat juist op 0.45

moet ik nu naar iets anders gaan zoeken of...?

Bougie moet tussen 0,5 en 0,6 mm staan
robertehendriks

Bericht door robertehendriks »

carburateur afstelling, kijk even als je luchtschroef niet te ver is uit gedraaid, 1,5 slag uitdraaien.
Plaats reactie