Een oude hooge of een origineele snelle nieuwe met losse bocht.
Ik heb er een snelle schijf in ,die heeft een totaal opening van 154 graden verdeelt volgens de tekening op dit forum:122 graden plus die 32 graden.
Dit betekent dat als de zuiger omhoog gaat en de spoelpoorten nog half open zijn dan gaat de schijf open ,dus dan zou je denken dat de uitlaat even lekker
door het carter kan zuigen via spoelers carter carburateur maar dat doet die hooge uitlaat volgens mij niet omdat de pulsen er niet zijn en er uitlaatgas in de weg zit.
Dus nu vraag ik mij af of een laage origineele snelle uitaat met losse bocht van de 5 bak model met membraan dit wel kan .
Wie weet dit echt, wie weet van de poorttijden met uitlaten en schijftijden raad bij de FS1?
Ik bouw er een laag model onder en probeer het ook uit,maar ik heb bekeken dat een snelle schijf bij een fs1 (als de spoelpoorten nog open zijn en de schijf de inlaat opent) alleen goed werk als er een uitlaat voor
gemaakt word die ook die pulsen kan bewerkstelligen dat die snelle schijf kan werken ,zodat de uitlaat door het carter kan zuigen naar de carburateur en alleen dan kan het goed werken.
Schijnbaar is er niemand die dit weet van de fs1 maar dat kan toch niet waar zijn er zijn toch wel aparte blokken gemaakt van de fs1 rotatie blok die snel waren ,dus die blokken maken gebruik van het pulseren van het geheel.
Welke uitlaat is beter voor een schijf blok.
-
- 100km gereden
-
- Tombo is mijn testpiloot
schitterend verhaal.
probeer eens een exsamsie, al zij ze wel heel schaars

probeer eens een exsamsie, al zij ze wel heel schaars

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer: