geen vermorgen meer
geen vermorgen meer
Hallo, ik heb laatst een ongeluk gehad met mijn 2RU. Cilinderkop kapot en nog wat meer wat gewoon simpel te vervangen is. Maar om wat in de kosten te besparen heb ik toen mijn fs1 cilinder er op gezet. Alleen nu is het vermogen helemaal weg. Er zit nu nog steeds een 10 mm cab onder en (was niet goed af te lezen) maar denk rond 90 sproeier. Verder heb ik nog wel een 16 mm cab liggen en sproeiers van 100 tot 150. Maar toen we de 16 cab er op hadden gezet was m'n boegie gelijk helemaal vettig. zou dit aan het afstellen kunnen liggen of moet ik toch gewoon met de 10 mm cab er onder dat er een ander probleem is.
Als iemand me kan helpen, harstikke graag!
Als iemand me kan helpen, harstikke graag!
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
16mm erop, en een korte 150, net zoals ze in de fabriek ooit berekenden
wel nakijken dat die carburator mooi proper is (niet de buitenkant)
dan een B8 bougie erin, effe rijden en kijken welke kleur ze krijgt..
(testen zonder rechterkapje, begint hij zwaar te roken met het kapje erop, dan is je luchtfilter vuil
)

wel nakijken dat die carburator mooi proper is (niet de buitenkant)
dan een B8 bougie erin, effe rijden en kijken welke kleur ze krijgt..
(testen zonder rechterkapje, begint hij zwaar te roken met het kapje erop, dan is je luchtfilter vuil

when men were men, and helmets were for divers
Heb hem aangelopen. Toen begon die als een gek toeren te maken en te roken maar bleek dat er een verlengstukje op de caburator zat waardoor het gas bij stationair al half open stond. Daardoor kreeg hij dus ook al teveel lucht bij het kickstarten. Die er uit gehaald en nu volgt volgens mij alleen nog maar het afstellen, want bij vol gas begon hij in te houden. Een mooi klusje voor morgen denk ik zo. Nog heel erg bedankt en nog een fijne avond!