Jaaa leuk, ben erbij! Kust = geweldig!
Valt er ook ergens slaapplaats te regelen?
Naar Texel lijkt me ook leuk, maar dan is 2 dagen beter. Ik kan waarschijnlijk wel een camping regelen daar waar een aantal brommers welkom zijn (connecties )
Jeti schreef:Jaaa leuk, ben erbij! Kust = geweldig! Valt er ook ergens slaapplaats te regelen? Naar Texel lijkt me ook leuk, maar dan is 2 dagen beter. Ik kan waarschijnlijk wel een camping regelen daar waar een aantal brommers welkom zijn (connecties )
Ik denk dat je de poll beter naar : doordeweeks of het weekend? Kan doen ik wil je wel helpen als volbloed noord-Hollander! Ik ga liever doordeweeks omdat ik zaterdag moet werken, maar misschien is mijn werk dan ook wel met vakantie! Texel wil ik ook wel maar gewoon een 1 daags kustritje is ook leuk. Alleen voor andere forumleden is een slaapplaats weer handiger.
Twowheeler schreef:@jet hoe lang was de Veluwe rit?
Mitchel had tot de pauze 50 km geklokt. En daarna nog 30 denk ik? (zijn op een rustig tempo terug gereden, door omstandigheden maar vonden we allemaal wel prima)
Wat mij betreft een prima afstand. En lekkere lange pauze, zodat je elkaar ook nog goed kunt spreken. Alleen rijden is ook saai en gespreksloos. Tenminste, dat was ons idee erachter.