Ik heb een probleempje met de gaspen van mijn brommert, hij heeft nu drie keer vastgezeten sinds ik hem heb, de eerste twee keer kon ik hem gewoon weer goed doen, maar nu, elke keer als ik hem 'test' zit ie weer vast, kan alles weer los enz. Hij blijft hangen op het 'randje' bovenin..
Iemand tips?
Thanks!
Vastzitten gaspen
-
- 500km gereden
- Triforce
- 2500km gereden
Friedeke schreef:athenayamaha schreef:Zitten er nergens bramen oid?
Jawel, maar die hebben we met heeel fijn schuurpapier weg proberen te schuren..
Gaat allemaal nog een beetje moeilijk omdat de brommer nog orgineel is, en pas 4500 km gelopen heeft ofzo..
ik heb dit ook gehad, maar ik heb het weg kunnen werken met schuren, en je moet in de top van de carb nooit knijpen met een waterpomptang of wat anders want daardoor vervormd het en blijft hij makkelijker vast zitten.
Triforce schreef:Friedeke schreef:athenayamaha schreef:Zitten er nergens bramen oid?
Jawel, maar die hebben we met heeel fijn schuurpapier weg proberen te schuren..
Gaat allemaal nog een beetje moeilijk omdat de brommer nog orgineel is, en pas 4500 km gelopen heeft ofzo..
ik heb dit ook gehad, maar ik heb het weg kunnen werken met schuren, en je moet in de top van de carb nooit knijpen met een waterpomptang of wat anders want daardoor vervormd het en blijft hij makkelijker vast zitten.
Dat hadden we ook al gemerkt.. -_-'' Maar we gaan het nog wel even proberen dan! Bedankt!