wel of niet orgineel

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
miniman

wel of niet orgineel

Bericht door miniman »

Goedemiddag mensen, heb een fs1 2f2 gekocht nu zit er een dubbele plaat op voor eventueel een toerenteller is dit orgineel of niet?? bij dit soort type`s. of was het een optie.

Welke kleuren had je in die tijd er zit nu blauw op maar dit is met een verfbusje opgespoten en ik wil hem orgineel. Kapjes zijn van chroom maar dit was ook optie volgens mij.

wie heeft raad??
miniman
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

welkom op het forum Miniman,
een dubbele teller is nooit geleverd op fs1,
en voor het juiste model, verschillen tussen en serienummers verwijs ik je graag naar de modellenhistorie op de site, als je op "home" klikt,
en vervolgens in de linker kolom verschillen tussen de modellen etc afloopt, kom je al een heel eind!
groeten uit belgië :cheers:
when men were men, and helmets were for divers
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Hoi miniman, welkom op t forum allereerst.
Een toerenteller heeft nooit origineel op een FS1 gezeten, er zijn wel aftermarket setjes geweest voor een toerenteller. Een RD toerenteller werkt niet, want die heeft een mechanische aansturing.
Hier kan je de originele kleuren vinden:
http://www.fs1forum.com/Folders1978.html
miniman

Bericht door miniman »

YamaSam schreef:welkom op het forum Miniman,
een dubbele teller is nooit geleverd op fs1,
en voor het juiste model, verschillen tussen en serienummers verwijs ik je graag naar de modellenhistorie op de site, als je op "home" klikt,
en vervolgens in de linker kolom verschillen tussen de modellen etc afloopt, kom je al een heel eind!
groeten uit belgië :cheers:

YamaSam bedankt voor de uitleg ga er even na kijken,

gr miniman
miniman

Bericht door miniman »

Tombo schreef:Hoi miniman, welkom op t forum allereerst.
Een toerenteller heeft nooit origineel op een FS1 gezeten, er zijn wel aftermarket setjes geweest voor een toerenteller. Een RD toerenteller werkt niet, want die heeft een mechanische aansturing.
Hier kan je de originele kleuren vinden:
http://www.fs1forum.com/Folders1978.html

Tombo ook bedankt.

gr miniman
Plaats reactie