gebroken uitlaatflens

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
jurriaan

gebroken uitlaatflens

Bericht door jurriaan »

Beste fs1'ers

ik bemerkte vandaag ineens dat mijn uitlaat gebroken is en wel op de rand waarmee hij aansluit op de cilinder. het is gebroken tussen die "ring" die op de uitlaatpoort aansluit en daar waar hij aansluit op de uitlaatbocht. het belangrijkste deel dus.

heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
solderen? lassen vanuit de binnenkant? en maakt dat gekke bijgeluiden doordat de luchtstroom verandert wordt?

hartelijke groeten,
Jurriaan Daams
PD
1250km gereden
1250km gereden

Re: gebroken uitlaatflens

Bericht door PD »

jurriaan schreef:Beste fs1'ers

ik bemerkte vandaag ineens dat mijn uitlaat gebroken is en wel op de rand waarmee hij aansluit op de cilinder. het is gebroken tussen die "ring" die op de uitlaatpoort aansluit en daar waar hij aansluit op de uitlaatbocht. het belangrijkste deel dus.

heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
solderen? lassen vanuit de binnenkant? en maakt dat gekke bijgeluiden doordat de luchtstroom verandert wordt?

hartelijke groeten,
Jurriaan Daams

nieuwe uitlaat van dertigdoekoes
jurriaan

Bericht door jurriaan »

ja, ik heb eens een nieuwe uitlaat gekocht maar die was OF scheef, of mijn brommer is scheef en paste er dus met buigen en de hele flikkerse bende nog steeds niet op. ik moet dus deze uitlaat erop houden, maar die is nu kaduuk.
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Bocht afslijpen, nieuwe (bij voorkeur ori) wartel erop, en de bocht weer vast lassen 8)

Edit: owja het ging om de flens, bocht van je nieuwe uitlaat over lassen op je oude 8)
Plaats reactie