Heeft iemand ervaring met het touren met een fs1/andere brommert? Ik ga deze zomer met een vriend naar Parijs touren. We willen zo min mogelijk bagage meenemen, de ene helft wordt onderdelen en de andere helft zien we wel...
Maar iemand ervaring? Lijkt me wel leuk om wat tips/ervaringen te horen
P.s. Weet iemand ook hoe je mooi wheelies kan maken met een fs1?
brommer vakantie is leuk maar...parijs ik hoop dat je heelhuids terugkomt ,brommers mogen daar namelijk tachtig en de meeste rotondes in parijs worden niet gedekt door verzekering en ze
rijden daar egt als maniaccen..btw parijs vond er egt geen zak aan
Edwin heeft ergens ook al een vakantie FAQ geopend, die kan je ook goed gebruiken ik ga zelf ook richting Luxemburg/duitsland met een vriend van me, gewoon een mooi lijstje opstellen wat je moet meenemen
lespaultje schreef:Edwin heeft ergens ook al een vakantie FAQ [s]geopend[/s] gejat, die kan je ook goed gebruiken ik ga zelf ook richting Luxemburg/duitsland met een vriend van me, gewoon een mooi lijstje opstellen wat je moet meenemen
Ok ik had wat beter kunnen zoeken...maar thx iig @ Edwin, met een Dax op vakantie?! En waarom zoveel bagage? Hoop dat ik niet zoveel mee hoef te nemen, mijn fs1 is geen pakezel
Zow zow, vonden de auto's zeker leuk Een fs1 is een brommert die bedoeld is om te showen gewoon om mooi te zijn. En die gast waar ik mee op vakantie ga heeft een mega rd mx dus dat wordt dan wel de pakezel. En zowiezo, met allemaal bagage gaat een fs1 al helemaal langzaam
niels16 schreef::shock: brommer vakantie is leuk maar...parijs ik hoop dat je heelhuids terugkomt ,brommers mogen daar namelijk tachtig en de meeste rotondes in parijs worden niet gedekt door verzekering en ze rijden daar egt als maniaccen..btw parijs vond er egt geen zak aan
maar is wel mooi om te zien
ik vind parijs heel erg mooie stad ,
maar ze rijden daar wel heel anders dan hier! ook sneller