kopeling
kopeling
eey ik hat nog eens een vraagje he
Ales je je fs1 opvoerd dan is het logies dat je strekere kopelings veertjes nodig heb. maar nu zit ik dus met het volgende probleem ik moet elke 2 maanden een nieuwe vliegwielkapje koopen omdat het helemaal uitzlijt ( waar dat warteltje in draait ) en dat warteldje das nog wel te betaalen aleen om de 2 weeken een nieuwe kapje das tog best duur is er nou geen andere oplosing daar voor ??
Ales je je fs1 opvoerd dan is het logies dat je strekere kopelings veertjes nodig heb. maar nu zit ik dus met het volgende probleem ik moet elke 2 maanden een nieuwe vliegwielkapje koopen omdat het helemaal uitzlijt ( waar dat warteltje in draait ) en dat warteldje das nog wel te betaalen aleen om de 2 weeken een nieuwe kapje das tog best duur is er nou geen andere oplosing daar voor ??
-
- 1250km gereden
Pa_Tombo schreef:Dit vraagt om een simpel antwoord.
Goed afstellen (gebruik de zoekfunctie)
En natuurlijk het setje en de kap wel smeren met ,dit is het simpelst
lagervet.
(let eens op je spelling
oke bedankt

-
- 1250km gereden
patrick de weerdt schreef:Pa_Tombo schreef:Dit vraagt om een simpel antwoord.
lagervet.
(let eens op je spelling
oke bedanktja sorry ik heb dislexie kan ik niets aan doen ik kan natruulijk wel broberen om het goed te doen (A)
Heeft niks met dislexie te maken , gewoon niet te snel typen
paull schreef:patrick de weerdt schreef:Pa_Tombo schreef:Dit vraagt om een simpel antwoord.
lagervet.
(let eens op je spelling
oke bedanktja sorry ik heb dislexie kan ik niets aan doen ik kan natruulijk wel broberen om het goed te doen (A)
Heeft niks met dislexie te maken , gewoon niet te snel typen
dat is ook waar wat je nu zegt

Martijn schreef:Hmm, raar... Aangezien ik altijd een kuntstoffen heb gebruikt en nooit last heb gehad van slijtageMaar goed, smeer m lekker vet in en stel je koppeling is goed af !
tja dat heb ik idd gedaan

-
- 500km gereden