Kan niet alle lichten tegelijk aan krijgen
Kan niet alle lichten tegelijk aan krijgen
Ik heb onlangs een FS1 2RU aangeschaft, maar deze heeft wat problemen met de verlichting.
Als ik het contact gewoon aanzet, branden de achterlichten en het neutraallampje.
Draai ik het contact helemaal door gaan deze lichten uit en gaat de koplamp branden. Het achterlicht doet het nog zeer zwak en het neutraallampje alleen bij veel toeren.
Achterlichten: 1x 6V 3W en 1x 6V 10W
Geen knipperlichten of remlicht
Wat zou het probleem kunnen zijn?
Als ik het contact gewoon aanzet, branden de achterlichten en het neutraallampje.
Draai ik het contact helemaal door gaan deze lichten uit en gaat de koplamp branden. Het achterlicht doet het nog zeer zwak en het neutraallampje alleen bij veel toeren.
Laatst gewijzigd door jim1601 op 19 jan 2009, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 2000km gereden
- Contacteer:
-
- 1250km gereden
Re: Kan niet alle lichten tegelijk aan krijgen
jim1601 schreef:Ik heb onlangs een FS1 2RU aangeschaft, maar deze heeft wat problemen met de verlichting.
Staat je motor aan of uit wanneer je contact doordraait en je voorlamp begint te branden?
-
- 1250km gereden
jim1601 schreef:Aan.. Als hij uit staat doet de verlichting helemaal niets en bij toeren branden de lichten iets feller. Zal wel direct van het vliegwiel komen ofzo?
Ik weet wat het is: Je accu is niet meer goed, of je gelijkrichter. De stroom voor je achterlicht en tellerverlichting gaat namelijk via je accu. Je accu kan alleen opgeladen worden als je gelijkrichter ook in orde is. Als bij joun 2ru het achterlicht plus de neutraal lamp niet brand als je contact aan heb zonder dat je motor loopt is je accu kapot of iets in je kabelboom. Meet eens hoeveel volt je accu afgeeft, dat zegt ook al veel. Je zal zien dat als je die twee onderdelen vervangt de boel weer zo in orde is!
Tjeck ook ff je hele kabelboom voordat je dingen gaat kopen.
-
- 1250km gereden
-
- 2000km gereden
- Contacteer:
-
- 2000km gereden
- Contacteer: