Alles over de techniek en sleutelen
reddevil
2500km gereden
Berichten: 3598 Lid geworden op: 19 apr 2007, 20:40
Locatie: Schagen (stroet)
Bericht
door reddevil » 02 jan 2009, 18:53
hallo
net brommertje van me vader gehaalt
komen nog wel fotos..
maar hij liep niet zo goed..
dus ik net sproeiertje verandert..
onsteking goed gezet..
en als ie nu een tijdje loopt..
dan is het opeens PLOF! en dan staat het kapje van me onsteking helemaal bol
komt dus lucht/knal/explosie uit me onsteking
]
hoe ken dat?
onluchting van het blok ofzo?
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 02 jan 2009, 18:59
Lekke krukaskeerring?
reddevil
2500km gereden
Berichten: 3598 Lid geworden op: 19 apr 2007, 20:40
Locatie: Schagen (stroet)
Bericht
door reddevil » 02 jan 2009, 20:17
nou waarschijnlijk wel dan..
de kering was nat.. en lag beetje olie bij de onsteking
nouja mijn oude blok erop.. en die er nu op zit laten maken
fs-ael
2000km gereden
Berichten: 2158 Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael
Bericht
door fs-ael » 03 jan 2009, 01:16
ontsteking er af
met een schroef de oude kering er uit trekken
nieuwe er in
boel weer inmekaar + ontvetten en klaar
btw bij jouw oude blok denk ik dat de krukas krom is
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;
reddevil
2500km gereden
Berichten: 3598 Lid geworden op: 19 apr 2007, 20:40
Locatie: Schagen (stroet)
Bericht
door reddevil » 03 jan 2009, 12:29
oh dus hoef niet het blok te splitsen enzo!?
reddevil
2500km gereden
Berichten: 3598 Lid geworden op: 19 apr 2007, 20:40
Locatie: Schagen (stroet)
Bericht
door reddevil » 03 jan 2009, 12:32
ohja.. weet iemand welke kering ik moet hebben.. en waar ik hem ken kopen?
want volgens mij zit hij niet in zon kering SET of wel?
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18356 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 03 jan 2009, 14:13
Jawel
reddevil
2500km gereden
Berichten: 3598 Lid geworden op: 19 apr 2007, 20:40
Locatie: Schagen (stroet)
Bericht
door reddevil » 03 jan 2009, 15:04
oke mooi..
zal ik een B kwaliteit setje nemen.. of een A kwaliteit.. want het is maar voor 1 keering natuurlijk
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 03 jan 2009, 17:23
beter goeie, anders heb je waarschijnlijk een zakje rubber waar je niks aan hebt
Giel_fs1
1000km gereden
Berichten: 1106 Lid geworden op: 26 jul 2007, 18:13
Locatie: Gassel
Bericht
door Giel_fs1 » 03 jan 2009, 20:40
ik denk dat die maten ook gewoon bij iedere brommerboer te krijgen zijn, los?
en je blok hoef je niet te splitsen dan hoor
Bob
1500km gereden
Berichten: 1601 Lid geworden op: 16 aug 2007, 14:02
Locatie: Roosteren
Contacteer:
Bericht
door Bob » 03 jan 2009, 20:50
Ja geloof mij koop maar gewoon goeie ori dinge want ik heb ze nu onderhand allemaal kunne vervange k*t imi zoo!!
edje
Bericht
door edje » 04 jan 2009, 12:02
denk dat 80% van de fs1 blokken worden gereviseerd met de wel bekende keringsetjes van 8-10 euro hoor
gaat hier prima, goed monteren is het halve werk
PD
1250km gereden
Berichten: 1393 Lid geworden op: 30 jun 2008, 12:26
Locatie: Zevenaar
Bericht
door PD » 04 jan 2009, 16:32
denk er aan dat je de keering niet heelemaal tegen het later aan tikt...,
dan loopt je krukas stroef,
hij moet zegmaar gelijk met het randje zitten
Bob
1500km gereden
Berichten: 1601 Lid geworden op: 16 aug 2007, 14:02
Locatie: Roosteren
Contacteer:
Bericht
door Bob » 04 jan 2009, 19:36
@edje now pak dan toch maar de A kwaliteit want die van mij ware niks waard
fs-ael
2000km gereden
Berichten: 2158 Lid geworden op: 17 jun 2006, 21:02
Locatie: Andel / Ael
Bericht
door fs-ael » 04 jan 2009, 19:42
koop nou gewoon een kering 20/35/7 bij de brom of lager boer
en klaar ben je
https://myalbum.com/album/hNgVC9yA10T8" onclick="window.open(this.href);return false;