yamaha 2f2

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
lorijn

yamaha 2f2

Bericht door lorijn »

Hallo,

ik heb een 16 mm carburateur en een snelle uitlaat.

Als ik op de brommer zit te rijden krijg ik last na paar kilometer van dat hij van bijv van 50km in 4 naar beneden loopt zo maar in eens als ik dan de shoke er iets uit trek, gaat het weer wat beter. Als ik die er maar uitlaat.

Ik heb een 150 mm sproeier er op zitten!

Als ik alleen op de brommer ben heb ik hier niet zo veel last van maar als ik er samen op zit wel.

Wat te doen?

Groeten Lorijn
Frederik
250km gereden
250km gereden

Re: yamaha 2f2

Bericht door Frederik »

lorijn schreef:Hallo,

Als ik op de brommer zit te rijden krijg ik last na paar kilometer van dat hij van bijv van 50km in 4 naar beneden loopt zo maar in eens als ik dan de shoke er iets uit trek, gaat het weer wat beter. Als ik die er maar uitlaat.

Als ik alleen op de brommer ben heb ik hier niet zo veel last van maar als ik er samen op zit wel.

Wat te doen?

Groeten Lorijn

150 mm is best wel heel groot, das een sproeier van 15 cm, daar kan je je vuist doorsteken :P
de maten van sproeiers worden bij mikuni niet gegeven in mm's, maar in iets anders (liter per uur dat er door kan ofzo?)
de sproeier die je nodig hebt, kan je zo niet zeggen, welke kleur heeft je bougie?
en als je met 2 op een fs1 gaat rijden, dan lijkt het mij vrij normaal dat hij dat niet getrokken krijgt, met wind tegen scheelt het al enkele km per uur
hoeveel tanden heeft het voor- en achtertandwiel?
edje

Bericht door edje »

wat voor cilinder heb je?
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot

Re: yamaha 2f2

Bericht door ginofs1 »

lorijn schreef:Hallo,

Wat te doen?

Groeten Lorijn

is je zuiger nog netjes.
het lijkt wel of je over klevers praat :evil:
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie